ابزار گوگل کیورد پلنر (Keywordtool)

ابزار گوگل کیورد پلنر چیست؟

گوگل کیورد پلنر یا Google Keyword Planner یک ابزار رایگان از گوگل است که برای تحقیق و برنامه ریزی در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابزار گوگل کیورد پلنر را برای تحقیق کلمات کلیدی مهم و یافتن اطلاعات مختلف مانند حجم جست‌وجو، میزان رقابت و نرخ کلیک برای هر کلمه کلیدی طراحی کرده است. این ابزار به بازاریابان و سئوکاران کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مناسب برای بهبود جستجوی ارگانیک و تبلیغات آنلاین را شناسایی کرده و استراتژی‌های مناسب را برنامه‌ریزی کنند. میزان ترافیک و بازدید سایت به نتیجه این تحقیق بستگی دارد.

ابزار گوگل کیورد پلنر چیست

کاربرد کیورد پلنر یا کیورد تول

همان طور که گفتیم کیورد پلنر یکی از بهترین ابزارهای سئو می‌باشد که کاربردهای مختلفی دارد. با وارد کردن یک عبارت کلیدی جامع می‌توانید چندین کلمه کلیدی مشابه و مهم که با حوزه مورد نظرتان ارتباط دارد را دریافت کنید و آن‌ها را بکار ببرید. بیایید نگاهی به کاربردهای این ابزار داشته باشیم:

  • پیدا کردن کلمه‌های کلیدی جدید
  • مشاهده متوسط جستجوهای ماهانه
  • یافتن حجم جستجوی کلمات
  • مشاهده هزینه کیوردها
  • از رقبای خود ایده بگیرید
کاربرد کیورد پلنر یا کیورد تول

استفاده از ابزار گوگل کیورد پلنر برای سئو

استفاده از Keywordtool می‌تواند برای بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو (سئو) بسیار مفید باشد. این ابزار به شما کمک می‌کند تا کلیدواژه‌های مرتبط با زمینه خاصی که دنبال آن هستید را پیدا کنید. با جستجو و تحلیل کلیدواژه‌ها، می‌توانید ببینید کدام کلمات کلیدی برای مخاطبان هدف شما مهم هستند و باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شوند. این می‌تواند به شما کمک کند تا محتوایتان را با تمرکز بر روی کلمات کلیدی مرتبط، بهینه‌تر کنید. همچنین، بهتر است از کلمات کلیدی که در مورد آنها تحقیق می‌کنید، استفاده درست و منطقی کرده و آنها را در محتوای خود به شکل طبیعی و مناسب قرار دهید، تا تاثیری مثبت بر رتبه‌بندی سایت شما در نتایج جستجو داشته باشد.

استفاده از ابزار گوگل کیورد پلنر برای سئو

تحقیق کلمات کلیدی با Google Keyword Planner

تحقیق کلمات کلیدی برای موفقیت و کسب رتبه سایت شما ضروری است. بدون عبارات کلیدی مناسب، برای کسب رتبه‌های برتر در گوگل و دریافت ترافیک ارگانیک به وب سایتتون با مشکل مواجه خواهید شد. ابزارهای بسیار زیادی برای تحلیل و تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد. برای دریافت نتایج بهتر و کاربردی تر از چندین ابزار سئو استفاده کنید. به طور مثال: در کنار کیورد پلنر از  KWFinder و میزفا نیز استفاده کنید. با این کار تحقیق عبارات کلیدی جامع‌تر و مطلوب‌تر خواهد بود.

تحقیق کلمات کلیدی با Google Keyword Planner

آموزش گوگل کیورد پلنر

شما می‌توانید به وبسایت این ابزار مراجعه کنید و با توجه به نیازتان از نسخه رایگان یا پولی آن استفاده کنید. وارد https://keywordtool.io/ شوید. برای استفاده از کیورد تول باید ابتدا وارد حساب Google AdWords خود شوید. اگر حساب Google AdWords ندارید، ابتدا باید یک حساب بسازید. بعد از ورود به حساب Google AdWord، مراحل زیر را دنبال کنید تا از Google Keyword Planner استفاده کنید:

  •  پس از ورود به حساب Google AdWords، به بخش “Tools & Settings” بروید و “Keyword Planner” را انتخاب کنید.
  • در صفحه Google Keyword Planner، گزینه “Discover New Keywords” را انتخاب کنید.
  •  تعیین کلمات کلیدی: موضوع یا صنعت مورد نظر خود را وارد کرده و بر روی دکمه “Get Results” کلیک کنید. سپس می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده کرده و آمارهای مربوط به آنها را ببینید.
  •  دسترسی به آمارها: برای هر کلمه کلیدی، آمارهایی از جمله تعداد جستجوها، رقابت و میانگین هزینه بر کلیک نمایش داده می‌شود که به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مناسب برای کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.
آموزش گوگل کیورد پلنر

خرید اکانت کیورد پلنر

برای استفاده بیشتر از امکانات ابزار گوگل کیورد پلنر از نسخه پولی آن استفاده کنید. با خرید اکانت کیورد پلنر از اکانت فعال گوگل ادز به ایمیل شما دسترسی داده می‌شود و شما به یکی از تخصصی‌ترین ابزار‌های سئو برای تحلیل رقبا و تحقیق کلمات کلیدی دست پیدا خواهید کرد. 

خرید اکانت کیورد پلنر

بیشتر بدانید: خدمات سئو سایت شورتکات پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *