طراحی سایت خبری ارزان و حرفه ای

طراحی سایت خبری ارزان و حرفه ای

سایت خبری چه نوع وب سایتی است؟

وب سایت یکی از مهم ترین ابزارهایی است که شرکت ها یا افراد می توانند از آن برای تبلیغ حضور آنلاین خود استفاده کنند. چه یک کسب و کار کوچک، یک شرکت بزرگ یا یک کار فریلنسری باشید، ایجاد یک وب سایت یک راه بسیار موثر برای دیده شدن بیشتر خود در شبکه جهانی وب است. طراحی سایت خبری (News site design) به گونه ای است که به صورت روزانه اخبار و گزارش‌های اتفاقات، رویدادهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و سایر موضوعات، اخبار را ارائه می دهد. این سایت‌ها به منظور اطلاع رسانی به مخاطبان خود در مورد رویدادهای جدید و اخبار بروز، تلاش می کنند تا اطلاعات را به صورت سریع و دقیق منتشر کنند. برخی از این سایت‌ها به عنوان منبع اصلی اخبار برای مخاطبین استفاده می شوند، در حالی که بعضی دیگر به عنوان یک منبع فرعی اخبار عمل می کنند.

سایت‌های خبری یا به عنوان یک سایت مستقل عمل کنند یا به عنوان بخشی از یک سایت بزرگتر با موضوعات مختلف عمل کنند. طراحی سایت خبری، یکی از روش ها برای افرادی می باشد که تمایل به کسب درآمد از سایت خود را دارند. ریسپانسیو بودن صفحات بسیار مهم است و به معنای قابلیت سازگاری صفحات وب با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش (مانیتور، تبلت، موبایل و …) است. با داشتن یک طراحی ریسپانسیو، محتویات صفحه به طور خودکار با توجه به اندازه صفحه نمایش کاربر، مرتب شده و نمایش داده می‌شود.

طراحی سایت خبری | سایت خبری چه نوع وب سایتی است

اهمیت طراحی سایت خبری

روزنامه ها معمولا دیجیتال شده‌اند زیرا هر یک از آنها خدمات الکترونیکی و وب سایت خبری آنلاین را ارائه می دهند. رسانه های دیجیتال جزء جدایی ناپذیر از جامعه مدرن و جایگزینی برای رسانه های چاپی تبدیل شده اند. از آنجایی که تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند در حال افزایش است، استفاده از این رسانه های دیجیتال هم افزایش خواهد یافت. یکی از رسانه های دیجیتال که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد وب سایت های خبری هستند. بسیاری از افراد برای مطالعه اخبار روز در مورد موضوعات مختلف از وب سایت های خبری استفاده می‌کنند.

طراحی سایت خبری، یکی از پرطرف دارترین  روش ها برای افرادی می باشد که تمایل به کسب درآمد از سایت مورد نظر خود را دارند. طراحی یک سایت خبری نیاز به تفکر و برنامه ریزی و بررسی دقیق دارد. محتوا و اطلاعاتی که در وب سایت خود برای اطلاع رسانی، راهنمایی یا تأثیرگذاری بر بازدیدکنندگان قرار می دهید بسیار مهم است. این اطلاعات را می توان از طریق متن، تصویر، فیلم یا ضبط صدا به بازدیدکنندگان ارائه کرد. اطلاعات موجود در وب سایت های خبری باید به صورت روزانه بروزرسانی شوند و اطلاعات جدید و آپدیت شده باید در دسترس کاربران قرار بگیرد.

ساخت سایت خبری | اهمیت طراحی سایت خبری

ساخت سایت خبری با وردپرس

وردپرس یک پلتفرم جامع برای ساخت انواع سایتها است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. درصد زیادی از وب‌سایت‌هایی که به‌صورت روزانه ساخته می‌شوند، از این پلتفرم استفاده می‌کنند. به کمک وردپرس می‌توان وب سایت های مختلفی از جمله،  سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های خبری، سایت شخصی و ….را به راحتی طراحی کرد. افزونه‌های متعددی که در همه زمینه‌ها به وردپرس افزوده شده است، امکانات زیادی را در اختیار طراحان قرار می‌دهد و تقریباً هر کاری را می‌توان در این پلتفرم انجام داد. وردپرس همراه با افزونه‌های موجود به راحتی قابل‌نصب هستند و در داشبورد وردپرس هم تعداد زیادی افزونه رایگان وجود دارد که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار توسعه‌دهندگان وب قرار می‌دهد.

یکی از کاربردهای وردپرس در طراحی ساخت ‌سایت‌های خبری است.  افزونه های بسیاری برای ساخت وب سایت های خبری در وردپرس وجود دارد. با کمک این افزونه ها می توانید یک سایت خبری قوی و با کیفیت بسیازید و اخبار روز را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

 Google News یک افزونه خبری وردپرس به شما این امکان را می دهد که اخبار را به وضوح و مهمتر از همه به روز در وب سایت خود ارائه دهید. این ارزش افزوده زیادی برای بازدیدکنندگان شما ارائه می دهد و سایت شما را ارتقا می دهد. هر افزونه وردپرس به حافظه نیاز دارد. بنابراین، قبل از نصب این افزونه، باید به دقت بررسی کنید که آیا وب سایت شما از حافظه کافی برای این افزونه برخوردار است یا خیر.

ساخت سایت خبری با وردپرس

طراحی سایت خبرگزاری توسط شورتکات پلاس

شرکت شورتکات پلاس این امکان را برای افراد شخصی، شرکت ها، ارگان های دولتی و … محقق می سازد تا سایت خبری مورد نظر خود را سفارش دهید و تحویل بگیرید. همکاران ما با تلاش‌های شبانه روزی خود تلاش می‌کنند تا یک وب سایت ایده آل و متناسب با نیاز شما را طراحی کرده و فعالیت های لازم را برای بالابردن ترافیک وب سایت شما انجام می‌دهند. خدمات طراحی سایت ما در شورتکات پلاس می تواند وب سایت رویایی شما را ایجاد کند. ما وب سایت های جذاب و کاربر پسند طراحی می کنیم که تجربه مشتری را بهبود می بخشد، ما با شما همکاری می کنیم تا اهداف و اولویت های تجاری شما را درک کنیم. از وبلاگ‌های ساده گرفته تا پلتفرم‌های پیچیده تجارت الکترونیک، ما به ارائه راه‌حل‌هایی با کیفیت بالا که فراتر از انتظارات شماست، اختصاص داده شده‌ایم. اجازه دهید دید شما را زنده کنیم و حضور آنلاین شما را تقویت کنیم.

طراحی وب سایت خبری در شورتکات پلاس، به شما کمک می کند تا بتوانید وب سایت خبری مورد نظر خود را به راحتی و با امکانات مورد نظر راه اندازی و استفاده کنید. امکاناتی که در دسته اصلی قرار دارند به صورت پیش فرض در سایت سفارش داده شده اعمال خواهند شد و مشتریان گرامی می توانند از این امکانات با سفارش طراحی سایت، استفاده کنند. از دیگر امکانات سایت های خبری استفاده از امکانات جانبی است که به سفارش کارفرما به وب سایت افزوده می شود. که در این دسته مشتری می‌تواند امکانات دلخواه خود را همراه با سفارش سایت مورد نظرخود از ما دریافت کند.

طراحی سایت خبرگزاری توسط شورتکات پلاس

سفارش طراحی سایت خبری اختصاصی

اگر توسعه روزنامه‌ها را در طی چندین دهه یا حتی قرن ها دنبال کنید، می بینید که روزنامه ها همیشه پذیرای نوآوری های فنی و محتوایی بوده اند. به لطف اینترنت و تغییرات مرتبط در رفتار خواننده، روزنامه‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری نوآورانه هستند. سایت های اختصاصی دارای یک فرایند خاص نسبت به کسب و کار ویژه شماست. این فرایند به این صورت است :

پنل مدیریت به صورت اختصاصی، ظاهر خاص،  سرعت بالا، رسپانسیو بودن و سازگاری با موبایل و سیستم و ..، اتصال به برنامه مالی، گرفتن گزارشات اختصاصی، امنیت بالاتر، تخفیفات پیشرفته و فیلتر های خصوصی، توسعه و …حضور آنلاین خود را افزایش دهید و پیدا کردن کسب و کارخود را برای مشتریان بالقوه در شهرهای دیگر آسان تر کنید.

طراحی سایت خبری | سفارش طراحی سایت خبری اختصاصی

هزینه طراحی سایت خبری

از آن جایی که بسیاری از مردم این روزها به دنیای اینترنت رو آورده اند، بسیاری از اخبار را از طریق وب سایت های خبری دنبال می کنند. به این دلیل طراحی وبسایت خبری از تقاضای بالایی برخوردار است. هزینه طراحی سایت خبری از ده میلیون تومان شروع می‌شود. این هزینه برای وب سایت های مختلف میتواند متغییر باشد و این اختلاف هزینه نسبت به نیازمندی های شما متفاوت است. قیمت طراحی وب سایت‌های خبری به موارد زیادی بستگی دارد:

سطح پیچیدگی سایت، تعداد صفحات، ویژگی های مورد نیاز سایت، تجربه و مهارت طراح و…

طراحی سایت خبری | هزینه طراحی سایت خبری

سئو سایت خبری توسط کارشناسان سئو شورتکات پلاس

همه وب‌سایت ها برای دیده شدن و گرفتن ترافیک نیاز به یک سری فعالیت مستمر دارند که این فعالیت ها سئو نام دارد. شرکت شورتکات پلاس نیروهای با تجربه و متخصصی دارد که وظیفه آن ها انجام خدمات سئو  است که باعث می‌شود وب سایت خبری شما در نتایج گوگل رتبه برتر بگیرد و ترافیک وب سایت شما افزایش یابد. متخصصین شرکت شورتکات پلاس به صورت حرفه ای تمام مراحل سئو سایت شمارا به بهترین نحو تا بالا رفتن صفحات شما در سرچ گوگل انجام خواهند داد.

طراحی سایت خبری | سئو سایت خبری توسط کارشناسان سئو

پشتیبانی فنی 24 ساعته سایت های خبری

2 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت خبری ارزان و حرفه ای»

  1. سلام
    سایت کاستومایز خبری هم طراحی میکنید؟چون اکثر شرکت ها من نمونه کارهاشون رو دیدم شبیه به هم بودن ولی نمونه کارهای شما انگار تمایز دارن با هم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *