خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت حرفه ای در شورت کات پلاس

هدف از طراحی سایت، جلب توجه و علاقه کاربران اینترنت به یک برند خاص و دادن اطلاعاتی از محصول یا خدمات ارائه شده است. یک وب‌سایت عالی به دنیا نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید، باعث می‌شود مردم شما را همیشه به یاد بیاورند و به مشتریان کمک می‌کند بفهمند که آیا آنچه را که به دنبال آن هستند می ­توانند اینجا پیدا کنند یا خیر. وب سایت ­ها تمام این خدمات و اطلاعات را از طریق رنگ، شکل و سایر عناصر طراحی به اشتراک می­ گذارند.

طراحی سایت چیست؟

معمولا منظور از طراحی سایت (Web Design) ، طراحی بصری آن است، مجموعه‌­ای از تصاویر، عکس­‌ها، گرافیک‌­ها، فونت‌­ها و رنگ ­هایی که سایت را تشکیل می­‌دهند. هدف اصلی طراحی سایت ارائه اطلاعات مفید و جذاب به کاربران است. سبک یک سایت با طراحی آن مشخص می ­شود. در نگاه اول، طراحی وب خوب به کاربر کمک می­کند تا آنچه را که در یک وب سایت خاص انتظار دارد، درک کند. طراحی سایت باید جذاب باشد، اما بیش از حد پر زرق و برق نیز نباشد! کاربران به دلایل مختلفی از سایت بازدید می­ کنند ولی معمولا به دنبال اطلاعات خاصی هستند. طراحی سایت باید این اطلاعات را برجسته کند و به دست آوردن آن را برای کاربران آسان‌ کند.

اهمیت خدمات طراحی سایت

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، برداشت اولیه بازدید کنندگان از وب سایت شما بسیار مهم است و کلید موفقیت طراحی یک وب سایت با کیفیت است. مردم از بازدید سایت هایی که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و به راحتی قابل پیمایش هستند، لذت می برند. تیم ما در شورت کات پلاس به سرعت و به آسانی سایت شما را برای موتورهای جستجو و کاربران قابل شناسایی می کند و تاثیرات شگفتی را در وب سایت شما ایجاد می کند. اگر به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت متناسب با بودجه خود هستید، می توانید بلافاصله خدمات خود را از ما دریافت کنید. یک وب سایت ویژه طراحی شده که به عنوان یک پروژه منحصر به فرد برنامه ریزی شده ظاهر می شود.شما می توانید شروع به پیشی گرفتن از رقبای خود کنید.

طراح سایت مسئول طراحی و بصری سایت‌ها است. طراح سایت وظیفه ایجاد ظاهر و طرح بندی صفحات وب را برعهده دارد. وی به طراحی لوگو، تصاویر، رنگ‌ها، فونت‌ها و عناصر واجد شکل سایت می‌پردازد. به علاوه، طراح سایت از تکنولوژی‌های مرتبط با سایت‌سازی مانند HTML، CSS و JavaScript استفاده می‌کند تا طرح طراحی شده را به صورت قابل اجرا تبدیل کند.

نحوه طراحی سایت و نکات مربوط به آن

نحوه طراحی سایت

خدمات طراحی سایت تخصصی | گروه طراحی سایت

طراحی وایرفریم اصولی

وایرفریم یا Wireframe، یک نمونه‌کار بصری برای طراحی سایت است که در آن، ابعاد و موقعیت اجزای مختلف صفحه و همچنین ارتباط بین آن‌ها به صورت خلاصه و از دید بالا نشان داده می‌شوند. هدف اصلی وایرفریم طراحی وب سایت، بیان شکل و اندازه نهایی محتوا، قرار دادن اجزای وب سایت و همچنین تعیین الگوهای بصری است که باید برای صفحات وب سایت استفاده شود. تیم حرفه ای ما با توجه به خواسته و هدف شما از سفارش سایت مورد نظر، نقشه کلی و استاندارد از ساختار صفحات وب سایت در نظر می‌گیرند.

طراحی گرافیکی و بصری

هنگام طراحی یک وب سایت، ایجاد یک ساختار منطقی قابل درک برای کاربران و تکمیل آن با طراحی خوب بسیار مهم است. پیوندها، دکمه ها، آیتم های منو باید در طراحی برجسته شوند. عناصر سایت غیرقابل کلیک باید غیرقابل کلیک ظاهر شوند. باید فونت ها و رنگ ها طوری انتخاب شوند که با یکدیگر و با مفهوم کلی بصری ترکیب شوند. در بیشتر موارد، نباید سایت را با تصاویر و گرافیک بیش از حد بارگیری کنید. تصاویر انتخاب شده بدون فکر می توانند کاربر را بترسانند و بر تبلیغ منفی سایت تأثیر بگذارند.

طراحی انحصاری

هنگام طراحی وب می توانید از یک قالب استفاده کنید یا اینکه یک پروژه طراحی را از ابتدا ایجاد کنید. در حالت اول، طراح، یک پروژه آماده را می گیرد و آن را با نیاز شما مطابقت می دهد. این نوع کار سریعتر انجام می شود، به تجربه کمتری نیاز دارد و هزینه کمتری نیز دارد. هنگام کار از ابتدا، یک طرح منحصراً برای شرکت شما ایجاد می شود.

ریسپانسیو بودن سایت

اگر هنگام توسعه طراحی خود فقط رایانه ها را در نظر بگیرید، بخشی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد. طراحی باید با در نظر گرفتن نسخه تطبیقی با تلفن همراه برای تلفن های هوشمند، برای تبلت ها و رایانه ها با وضوح صفحه نمایش کوچک و بزرگ توسعه یابد.

طراحی وب

خدمات طراحی سایت | ساخت سایت

طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی

طراحی وب یک فرآیند نسبتاً پیچیده است که به دانش زیاد و برنامه­ ریزی شایسته نیاز دارد. علاوه بر دانش برنامه­ نویسی انتخاب زبان برنامه ­نویسی نیز برای طراحی مهم می­ باشد. اغلب انتخاب زبان برنامه­ نویسی مناسب نسبتا دشوار است، زیرا هر یک از آنها ویژگی­ ها و مزایای خاص خود را دارد.

زبان­ های برنامه ­نویسی مختلفی وجود دارد که فناوری هرکدام متفاوت از دیگری است. و اغلب کار با هر کدام به نوعی دانش تخصصی نیاز دارد. به همین دلیل است که یادگیری هر یک از آنها مهم است. این به شما کمک می­کند تا انتخابی داشته باشید که از نظر آینده سایت و توانایی­ های شما موفق ­ترین انتخاب باشد. بخشی از یک صفحه وب که بازدیدکنندگان می بینند، فرانت اند نامیده می شود. بک اند نیز شامل تمام داده ها، تصاویر، سرور و سایر اجزای ذخیره شده است. طراحی و توسعه وب کمی شبیه ساختن یک خانه است، یک معمار خانه را به همان روشی که یک طراح وب سایت طراحی می کند، طراحی می کند. تیم ساخت و ساز شبیه به توسعه قسمت بک اند و تزئینات داخلی و دکوراسیون مشابه فرانت اند میباشند.

برنامه نویسی فرانت اند و بک اند در شورت کات پلاس

در شورت کات پلاس برنامه نویسی فرانت اند در HTML، Vue.js،CSS ، Bootstrap و جاوا اسکریپت انجام می شود و برای بک اند معمولا از زبان های PHP، ASP، Java استفاده می شود. در دنیای طراحی و برنامه نویسی وب، اشخاصی هستند به نام Full Stack که به دلیل تجربه بالا در هرکدام از قسمت‌های Front End و Back End، می توانند هر دو بخش ظاهر و سرور یک وب سایت را طراحی و برنامه نویسی کنند. یک طراح نیازی به یادگیری همه این زبان های برنامه نویسی ندارد. هدف این نیست که به یک برنامه نویس فول استک تبدیل شوید (مگر اینکه خودتان بخواهید!). هدف این است که بفهمیم طراحی چگونه منجر به کد می شود. برای طراحان منطقی است که بر درک اصول برنامه نویسی front-end تمرکز کنند، زیرا این بخشی است که ساختار و عناصر بصری یک طراحی را ایجاد می کند.

طراحی سایت با استفاده از CMS

زبان برنامه نویسی

صفر تا صد طراحی سایت

سیستم مدیریت محتوا (CMS) مجموعه ای از برنامه ها و ماژول‌های از پیش ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از قالب‌های آماده یک وب سایت بسازید.
استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) ساخت سایت را تا حد امکان ساده می‌کند و آن را به توسعه طراحی وب و راه اندازی یک سیستم مدیریت محتوای وب محدود می‌کند. از آنجایی که محبوب ترین CMS ها مانند وردپرس و جوملا برای سالیان متوالی استفاده شده‌اند و تمام و تا حد زیادی عیوبشان باگ هایشان اصلاح شده اند، قابل اعتمادند. اکثر CMS ها بر اساس یک اصل عمل می کنند: سایت ها با جمع‌آوری بلوک‌های اطلاعاتی ایجاد می‌شوند، سپس طراحی وب سایت و رابط پیکربندی ایجاد می‌شوند. همه سیستم‌های مدیریت محتوای برجسته اجازه دسترسی به تمامی بخش‌های سایت را می‌دهند و استفاده از آنها برای تمامی کاربران آسان می‌کنند.

انتخاب CMS مناسب برای مدیریت سایت


CMS (سیستم مدیریت محتوا) یک سیستم مدیریت محتوا است که ابزاری برای ایجاد آن و همچنین افزودن، ویرایش محتوا، تعامل با کاربران و بسیاری از عملکردهای دیگر را فراهم می‌کند. تمام CMS های مورد استفاده توسط متخصصین شورتکات پلاس با پایگاه های داده کار می‌کنند، عملکرد بالایی دارند، قابل اعتمادند و قابلیت انجام پروژه با هر سطح پیچیدگی را دارا می‌باشند.

طراحی سایت مبتنی بر وردپرس

امروزه وردپرس محبوب ترین موتور وبلاگ نویسی در جهان می­باشد. با استفاده از این زبان برنامه ­نویسی می­توانید نه تنها وبلاگ‌ها، بلکه انجمن‌ها، گردآورنده‌ها و حتی فروشگاه‌های آنلاین را  مستقر کنید. فریلنسرها، هنرمندان، عکاسان، نوازندگان، نویسندگان و دیگر متخصصان خلاق اغلب از این CMS برای ایجاد نمونه کارهای آنلاین استفاده می ­کنند. تعدادی تم نمونه کار در WordPress.org موجود می­باشد، مانند گالری، لایت باکس و نمونه کارها. اگر کسب و کار کوچکی دارید، وردپرس راه حل خوبی برای ساخت یک وب سایت است. این سیستم مدیریت محتوا در بین شرکت­ های کوچک و متوسط ​​بسیار محبوب است و به طور فزاینده­ای توسط شرکت های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می­گیرد.

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس | پروژه طراحی سایت

خدمات طراحی سایت شامل چه مواردی است؟

  • طرح بندی سایت. ترکیب رنگ، عکس و متن. بازدیدکننده باید از حضور در سایت راضی و راحت باشد.
  • تحلیل و رفتار کاربر سایت برای گروه خاصی از افراد ایجاد شده است و طراح باید این افراد را به خوبی درک کند تا سایت آنها را جذب کند و اعتماد به نفس ایجاد کند.
  • کسب و کار خود را با سایت ها با پنل های مدیریت دیجیتالی کنید شرکت های نرم افزاری به شما این امکان را می دهند تا با وب سایت هایی با پنل های مدیریتی که برای برند شما ارائه می شود، بر سایت تسلط داشته باشید.

طراحی انواع مختلف وب سایت در شورت کات پلاس

اگرچه اصطلاح “وب سایت” کاملاً کلی به نظر می رسد، اما می­توان انواع مختلفی از وب سایت­ ها را ایجاد کرد. هر یک از آنها می توانند هدف خاصی را دنبال کنند و معمولا برای مونتاژ صحیح به ابزارهای مختلفی نیاز می ­باشد. پیش از این، توسعه دهندگان وب سایت باید همه را به صورت دستی کدنویسی می کردند، اما امروزه طیف گسترده ­ای از ابزارها را در اختیار داریم. کلید موفقیت ساخت وب سایت، داشتن یک هدف واضح است. همچنین آشنایی با انواع ابزارهای موجود می­تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند و کارتان را نیز آسان­تر کند.

طراحی انواع سایت

طراحی سایت اداری | تیم طراحی وب سایت

وب سایت ­های متعددی وجود دارد که می ­توان ایجاد کرد وتفاوت آن ها در نوع کاربرد و روش طراحی مخصوص به خود است. از جمله این وب سایت ها:

سایت های شرکتی یا تجاری

یک سایت شرکتی به عنوان یک سایت چند منظوره یک سازمان می­باشد که هدف آن هم ارائه اطلاعات به مشتری و هم پیگیری مستقیم اهداف تجاری است. یعنی سایتی است که برای انجام کسب و کار شرکت کار می­کند. با ایجاد یک نوع سایت شرکتی، آنچه را که مشتری نیاز دارد در اختیار او قرار می‌­دهید. مشتری وقتی می­بیند که چقدر اطلاعات ضروری و مفید به طور ویژه برای او ایجاد و ارسال شده است، ارزش و احترامی را که به او می شود را احساس می­ کند. طراحی زیبا، مدیریت راحت، اطلاعات قابل اعتماد و به طور منظم به روز شده، اینها ویژگی­ های مشخصی هستند که وب سایت شرکتی را متمایز می­‌کنند.

مثال­ هایی از سایت ­های شرکتی:

  • چیستاسافت
  • شورتکات پلاس
  • گروه ساخارا و آژیانه
خدمات طراحی سایت شرکتی

خدمات طراحی وب سایت | طراحی سایت شرکتی

سایت های خبری

دوران ورق زدن روزنامه‌­های کثیف تقریباً گذشته است. تنها در ایالات متحده، تیراژ منظم روزنامه در دو دهه گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافته است. فضای دیجیتال جایی است که در حال حاضر در آن اخبار منتشر می‌­شوند.از پورتال­ های خبری گرفته تا مجلات دیجیتال خبری، انبوهی از اطلاعات خبری در اینترنت وجود دارد. اگر این همان چیزی است که به آن علاقه دارید، نمونه­‌های عالی و همچنین ابزارهای مناسب زیادی وجود دارد. برای سایت­‌های خبری پایه با مدل­‌های تبلیغاتی، می‌­توانید به سادگی از یک CMS مانند جوملا یا وردپرس استفاده کنید. طراحی سایت خبری حرفه ای و تخصصی توسط طراحان سایت شورتکات پلاس انجام می‌شود.

طراحی سایت

خدمات طراحی سایت اختصاصی با وردپرس، php و پایتون

ساخت سایت های فروشگاهی

ایجاد یک سایت فروشگاهی مانند باز کردن یک شعبه جدید می‌­باشد. در واقع شعبه‌­ای که خدمات 24 ساعته فروش به مشتریان شما را ارائه می­‌دهد. طراحی سایت فروشگاهی نقش مهمی را در جذب مشتری و ایجاد حس اطمینان آنها به فروشگاه و محصول عرضه شده ایفا می­کند. علاوه بر طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی، سئو و بهینه سازی آن را توسط کارشناسان سئو به صورت تخصصی انجام خواهیم داد. شرکت شورت کات پلاس با کادر مجرب برای طراحی سایت شما و ارائه خدمات سئو و پشتیبانی می­تواند سایت شما را در لیست­ های اول موتورهای جستجو نگه داشته و باعث رونق کسب و کار و تجارت شما شود.

لیست سایت‌­های فروشگاهی طراحی شده توسط متخصصان طراحی شورتکات پلاس که همگی در بیزینس خود موفق شده اند:

  • فروشگاه اینترنتی آرایشی ناز
  • فروشگاه نازنین پسران
  • فروشگاه روز خوب

سایت های آموزشی

خدمات طراحی سایت آموزشی

ساخت وب سایت های جذاب و حرفه ای

وب سایت­ های آموزشی علاوه بر ارائه اطلاعات آموزشی مفید به دانشجویان علاقه­مند، می­توانند اهداف بسیار دیگری را نیز دنبال کنند. به عنوان مثال، این وب سایت می­تواند بعنوان پلت فرم ارتباط داخلی شما یا یک سیستم آموزش دیجیتال کامل باشد. می‌توانید درس‌ها را به‌صورت دیجیتالی آپلود کنید، یک سیستم تکالیف و نمره‌دهی آنلاین داشته باشید، یا حتی سخنرانی‌های زنده را پخش کنید یا جلسات انفرادی برای دانشجویان به صورت آنلاین داشته باشید. نحوه ایجاد یک وب سایت آموزشی به ویژگی­ های مورد نیاز شما بستگی دارد. سایت­‌های اطلاعاتی را می توان تقریباً بر روی هر پلتفرمی ایجاد کرد. برای اطلاعات بیشتر، به سیستم‌های مدیریت یادگیری (LMS) مانند Moodle مراجعه کنید.

نمونه سایت­ های آموزشی

  • آیلتس تایمز
  • آموزشگاه هوشمند همراه ریلن

سایت­ های پزشکی

تقریباً حدود 10 سال است که شورتکات پلاس خدمات توسعه وب سایت پزشکی و پلتفرم ­های مبتنی بر وب را برای انواع سازمان های دارای مراقبت­ های پزشکی و بهداشتی ارائه می­ دهد. ما وب سایت­ های قابل اعتمادی طراحی می­ کنیم که امکان حضور آنلاین 24 ساعته در مطب را برای شما فراهم می­ کند و به جذب بیماران جدید نیز کمک می­ کند. تیم ما وب سایت­ های مراقبت بهداشتی سفارشی و برنامه های کاربردی وب را ایجاد می­ کند که تجربه کاربری استثنایی را ارائه می دهد. مهم­ترین مزایای طراحی تیم ما شامل موارد زیر است:

  • رسپانسیو: صرف نظر از اینکه کاربر از تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی استفاده کند، وب سایت شما همیشه بر روی انواع دستگاه ها به درستی نمایش داده می شود.
  • بهینه سازی سئو: سابقه طولانی تجربه تیم سئو شورت کات پلاس در وب سایت جدید شما جریان خواهد داشت.
  • درک شهودی بالا: طراحی مدرن و ساده برای بهترین قابلیت استفاده در سایت شما انجام می­ شود.
  • کاربری آسان: 100% قابل ویرایش توسط شما بدون هیچ دانش برنامه نویسی می­ باشد.
  • امنیت بالا: رمزگذاری شده و با پشتیبان­گیری خودکار می ­باشد.
طراحی سایت پزشکی

خدمات حرفه ای وب سایت | ساخت سایت

نمونه سایت­ های پزشکی طراحی شده توسط تیم ما:

  • سایت دکتر فرامرز صفایی پیروز
  • سایت دکتر علی حجت
  • سایت دکتر حامد محمدی کنگرانی
  • سایت دکتر مجید نصیری
  • سایت دکتر بهروز مقدادی
  • سایت دکتر حمیدرضا خضرایی
  • سایت دکتر آرمیتا کیافر

سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

ساخت انواع سایت | بهترین شرکت طراحی سایت

سایت ­های خدماتی جزء پراستفاده ­ترین سایت­ ها هستند که شامل خدمات باربری، دکوراسیون، خدمات آرایشی و بهداشتی، خدمات نظافتی و… می ­باشند. برای این که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را برای کار خود انتخاب کنید، باید خدمات و نمونه کار طراحی سایت شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این مورد بگیرید. تیم شورت کات پلاس با داشتن نمونه کار های حرفه­ ای و کارشناسان متخصص می تواند شما را در زمینه طراحی سایت خدماتی کمک کند.

نمونه سایت­ های خدماتی طراحی شده توسط تیم ما:

طراحی و پشتیبانی سایت های باربری

  • پیشروبار
  • تضمین بار
  • چیتا بار

سایت بورس و سرمایه گذاری

می­ توانید با یک وب سایت سرمایه گذاری سفارشی که توسط یک تیم طراح حرفه­ ای فقط برای شما طراحی شده است، در کسب و کار خود به صورت آنلاین بدرخشید. ما چند نمونه شگفت انگیز از وب سایت­ های سرمایه­ گذاری را از جامعه جهانی طراحان خود جمع آوری کرده ­ایم. می­ توانید از آنها الهام بگیرید و از همین امروز شروع به برنامه ریزی برای طراحی وب سرمایه­ گذاری خود کنید. اگر یک وب سایت سرمایه­ گذاری شگفت­ انگیز می ­خواهید که از رقبا متمایز باشد، باید با ما تماس بگیرید. متخصصین شورتکات پلاس با سابقه درخشان در طراحی سایت بورس و سرمایه ­گذاری به شما کمک می­ کنند تا چشم انداز زیبایی را برای سایتتان خلق کنید. از نمونه سایت ­های طراحی شده توسط تیم ما ویتریول اینوست می ­باشد.

  • ویتریول
  • ویزترید
  • اکسیز بای

طراحی سایت گردشگری

یکی از روش های جذب مشتریان به شرکت های تور و مسافرتی، بهره گیری از سایت گردشگری به زبان فارسی و لاتین است. وب سایت های صنعت گردشگری یک چالش واقعی هستند، زیرا هر بخش از جزئیات باید تجاری باشد و مطابق با سلیقه مشتری باشد.

طراحی سایت املاک

طراحی یک وبسایت املاک می تواند به شما کمک کند تا املاک خود را به راحتی به مشتریان نشان دهید و فرآیند خرید و فروش ملک را ساده‌تر کنید. مشاوران املاک راحتتر و بهتر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالت (سایت حقوقی و وکالت) اهمیت بسیاری در دنیای حقوق و وکالت دارد. در زمان حال، حضور آنلاین برای وکلا و دفاتر حقوقی کاملاً ضروری شده است و سایتی کارآمد و حرفه‌ای می‌تواند تأثیر بسزایی در موفقیت و رشد کسب و کار حقوقی داشته باشد.

خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی وب سایت کاربردی و تخصصی | قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

قیمتی که برای طراحی و پیاده سازی یک سایت در نظر گرفته می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. چه نوع سایتی است؟ فروشگاه یا سایت کارت ویزیت؟ چند صفحه دارد؟ طراحی وب سایت از نظر سبک شامل چه مواردی است؟ آیا این یک وب سایت ساده یا حرفه ای است؟ یا شاید ما در مورد یک سایت بازی صحبت می کنیم که پر از تصاویر و گرافیک های اسکیومورفیک است؟ آیا طراحی واکنش گرا خواهد بود؟ ابتدا باید این سوالات پاسخ داده شود. قیمت طراحی سایت با وردپرس یا دیگر سیستم های مدیریت محتوا باهم تفاوت دارند. بهتر است با توسعه دهندگان وب ما مشورت کنید تا قیمت دقیق و مناسب برای طراحی وبسایت خود را دریافت کنید. هزینه طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی در شورتکات پلاس مقرون به صرفه تر از دیگر شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

شرکت طراحی سایت

بهترین راه حل برای انتخاب یک شرکت حرفه ای این است که نمونه کارهای آن ها را مشاهده کنید. شورت کات پلاس سایت های شناخته شده و کاربردی بسیاری را طراحی کرده است. طراحی مهم ترین عامل زمانی است که کاربر برای اولین بار وارد یک وب سایت می شود. منحصر به فرد بودن را همراه با وب سایت جذاب و مدرن برای شما در نظر می‌گیریم.

خدمات طراحی سایت شورت کات پلاس

در دنیای امروز که همه شرکت ­های کوچک و بزرگ آنلاین هستند رقابت بسیار بالا است. بنابراین یک وب­ سایت با طراحی مناسب تاثیر زیادی در موفقیت شما دارد. اگر در زمینه طراحی سایت تازه­ کار هستید و در زمینه پروژه­ های طراحی وب خیلی خوب نیستید و یا کسب و کار جدید خود را شروع کرده­ اید و می ­خواهید وب سایت خودتان را داشته باشید. برای انجام این کار، باید در مورد نوع پروژه ­ای که می­ خواهید در آینده روی آن کار کنید بسیار فکر کنید. انتخاب زبان توسعه وب مناسب برای ساخت اپلیکیشن وب بسیار مهم است.

خدمات طراحی سایت در شورت کات پلاس | تعرفه طراحی سایت

پشتیبانی و طراحی سایت تخصصی | قیمت طراحی سایت

تولید و مدیریت محتوا

تولید محتوا براساس سئو یکی از خدمات شرکت شورت کات پلاس است که به صورت حرفه ای انجام می شود. همچنین انواع محتواها مانند ویدئو، عکس و اینفوگرافیک ها تولید می شود. همه محتواها کاربرپسند ساختاربندی خاصی دارند و باعث جذابیت سایت می شوند.

طراحی سایت و پشتیبانی

بعد ازطراحی حرفه ای سایت های شما، تعهد ما به پایان نمی رسد. طراحان ما پشتیبانی و به روزرسانی سایت که اهمیت بسیار زیادی دارد را به بهترین شکل انجام می دهند. هرگونه مشکلی برای سایت به وجود آید یا نیاز به تغییرات داشته باشد به بهترین شکل و سریع ترین زمان انجام می‌شود.

طراحی سایت و پشتیبانی

خدمات طراحی سایت | طراحی قالب سایت

پلن مدیریتی

برای مدیریت سایت های خود این امکان را فراهم می کنیم تا بتوانید به راحتی آن را مدیریت کنید. در یک بازار رقابتی فزاینده، به روز بودن و متمایز شدن از رقبا مهم است. ما انواع طراحی مورد نظر شما را انجام می دهیم. نگهداری وب سایت، طراحی گرافیکی، پشتیبانی، به روز رسانی و حفاظت از وب سایت شما را به بهترین شکل انجام می‌دهیم.

به روز رسانی سایت

مطالب و عکس های جدید را با رعایت اصول سئو در سایت بارگذاری می‌کنیم. مشکلات سایت را بررسی و برای حل آن‌ها استراتژی و برنامه ریزی خاص داریم. بروزرسانی سایت به دلیل داشتن سایت جذاب‌تر، به‌روزتر، قابل دسترسی بهتر و همخوانی با نیازهای کاربران و همچنین بهینه‌سازی سئو، حائز اهمیت می‌باشد. به‌طور مداوم بروزرسانی سایت باعث بهبود آن می‌گردد و برای اینکه کاربران به سایت شما بازدید کنند و به آن اعتماد داشته باشند، این کار بسیار مهم است. مسئولیت بروزرسانی سایت بر عهده مدیران وب‌سایت است.

مزایای سفارش طراحی سایت از شورت کات پلاس

شرکت شورت کات پلاس با طراحی­ های منحصر به فرد بهترین وب سایت­ ها را برای شما طراحی می­ کند و با استفاده از تکنیک ­های طراحی و سئو به جذابیت بیشتر وب سایت شما و جذب مشتریان بیشتر کمک می­ کند. سایت های شما را استراتژیک، با بازده بالا و موفقیت محور تولید می کنیم. پروژه های طراحی سایت که توسط طراحان ما ساخته می شوند ویژگی های زیادی دارند:

  • مدرن و حرفه ای
  • کاربردی
  • سازگار با موبایل
  • تخصصی
  • کاربرپسند
  • اقتصادی
  • نوآورانه
سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت اختصاصی

سایت خود را چگونه به رتبه اول گوگل برسانیم؟

رفتار کاربر در وب‌سایت‌ها و طرح‌بندی آن‌ها ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند. بهترین طراحی مدرن می تواند توجه را به صفحه اصلی شما جلب کند و تبدیل ها را افزایش دهد. بنابراین، بهتر است زمان بیشتری را صرف توسعه طرح‌بندی کامل کنید تا کاربرانی که بعداً حاضر نیستند حتی یک دقیقه اضافی را فدا کنند. برای رسیدن به نتایج اول گوگل به دریافت خدمات سئو توسط کارشناسان سئو نیاز دارید. افزایش رتبه سایت در گوگل علاوه بر طراحی سایت مبتنی بر سئو، به بهینه سازی آن بر اساس الگوریتم های گوگل احتیج دارد.