طراحی سایت شخصی حرفه ای

طراحی سایت شخصی حرفه ای

وب سایت شخصی چیست؟

امروزه طراحی سایت شخصی (Personal website design) به یک نیاز برای افراد حرفه‌ای تبدیل شده است. وب سایت شخصی، سایتی است که برای یک فرد یا شخص حقیقی ایجاد شده است و معمولاً برای ارائه اطلاعات شخصی، نمونه کار، تجربیات و دیدگاه‌های فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. وب سایت شخصی می‌تواند برای افرادی که به دنبال اطلاعات درباره شخص خاصی هستند، بسیار مفید باشد. البته سایت‌های شخصی فقط مختص اشخاص معروف یا سلبریتی نیست بلکه تمام افراد می‎‌توانند برای معرفی خود، بیان ایده و تفکرات و کسب و کار خود از وب سایت استفاده کنند. اگر قصد دیده شدن یا فروش و ارائه خدمات مربوط به حوزه فعالیت خود را دارید، وب بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

طراحی سایت شخصی | وب سایت شخصی چیست

ساخت وب سایت شخصی توسط طراحان سایت شورتکات پلاس

شرکت طراحی سایت شورتکات پلاس به کمک طراحان سایت مجرب و متخصص، انواع سایت‌های کاربردی و حرفه ای را برای شما طراحی می‌کنند. قبل از شروع پروژه، مشاوره و برنامه ریزی دقیقی از نحوه انجام کار به شما ارائه می‌گردد که بطور کامل در جریان نحوه ساخت سایت شخصی خود باشید. برای راه اندازی وب سایت ابتدا طراحی ساختار اولیه آن توسط طراحان سایت به بهترین روش انجام می‌شود و بعد از تایید شما، طراحی سایت شخصی براساس آن طرح شروع می شود.

ساخت وب سایت شخصی توسط طراحان سایت شورتکات پلاس

برنامه نویسان و طراحان سایت شورتکات پلاس تضمین می‌کنند که سایت شخصی شما را طبق درخواست و نیاز شما با استراتژی فروش بیشتر و هدفمند راه اندازی کنند. خدمات طراحی سایت به بهترین شکل ارائه می‌شوند.

چرا باید سایت شخصی داشته باشم؟

داشتن یک سایت شخصی می‌تواند برای بسیاری از اشخاص مفید باشد. با داشتن یک سایت شخصی، شما می‌توانید:

  • ارتباط بیشتری با دوستان، همکاران و مشتریان خود داشته باشید: شما می‌توانید با قرار دادن اطلاعات ارتباطی خود روی سایت، از طریق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل با دیگران راحت‌تر ارتباط برقرار کنید.
  • درج آثار و نشر مطالب: اگر شما نویسنده، هنرمند، موسیقی‌دان یا فعال در حوزه‌ی دیگری هستید، می‌توانید آثار خود را در سایت شخصی منتشر کنید و اطلاعات بیشتری درباره‌ی خدمات، محصولات و طرح‌های خود را به اشتراک بگذارید.
  • رزومه‌سازی: شما می‌توانید صفحه‌ی رزومه‌ی خود را در سایت قرار داده و از این طریق کارفرمایانی که با شما می‌خواهند کار کنند، راهی برای بهتر شناختن شما و توانایی‌های شما داشته باشند.
طراحی سایت شخصی | چرا باید سایت شخصی داشته باشم

امکانات سایت شخصی

امکانات سایت شخصی با توجه به نیازها و اهداف شخص متفاوت است، اما برخی از امکانات معمول این سایت عبارتند از:

  • صفحه اصلی: صفحه اصلی سایت شخصی حاوی اطلاعات کلی درباره شخص، تصاویر و لینک های مرتبط با سایت است.
  • درباره من: یک صفحه که شخص برای معرفی خود و توضیح دادن تجربیات و مهارت های خود ایجاد می‌کند.
  • نمونه کارها: نمونه کارها و پروژه هایی که شخص انجام داده است را نشان می‌دهد.
  • وبلاگ: نوشتن مطالب و انتشار نظرات، تجربیات و مطالب مفید برای خوانندگان.
  • تماس با من: یک صفحه که شامل فرم تماس، اطلاعات تماس و لینک های اجتماعی شخص است.
  • فرم عضویت: برای جمع آوری اطلاعات از کاربران و ارسال خبرنامه و محتوای دیگر.
  • فروشگاه آنلاین: یک بخش برای فروش محصولات، خدمات یا کتاب های الکترونیکی.
  • پرسش و پاسخ: برای پاسخ به سوالات کاربران و ارائه راه حل های مفید.
طراحی سایت شخصی | امکانات سایت شخصی

نمونه کارهای طراحی سایت شخصی شورتکات پلاس

شرکت‌های طراحی سایت زیادی مشغول به فعالیت هستند و انتخاب بهترین و حرفه‌ای ترین شرکت طراحی سایت کار دشواری است. نمونه‌کارها و تجربه طراحان سایت یک شرکت، نشان‌دهنده تخصص و مهارت آن‌ها است. همان طور که گفتیم شورتکات پلاس یکی از باسابقه‌ترین و مجرب ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. طراحی و بهینه سازی سایت از خدمات اصلی تیم حرفه‌ای ما است. بهترین نمونه‌کارهای طراحی سایت شخصی را در صفحه نمونه کارهای سایت شورتکات پلاس مشاهده کنید. امکانات سایت‌های شخصی طراحی شده توسط تیم ما با توجه به درخواست شما ایجاد می‌شود.

سفارش ساخت سایت شخصی

برای سفارش طراحی سایت شخصی، بهتر است ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و نیازهای خود را با آن‌ها مطرح کنید. در این بخش، باید به آن‌ها بگویید که چه نوع سایتی می‌خواهید، چه محتوایی در آن قرار دارد، چه قابلیت‌هایی باید در آن وجود  داشته باشد و هزینه‌های مورد نیاز را نیز بپرسید. پس از این که با شرکت ما توافق کردید، مراحل ساخت سایت شروع می‌شود و پس از پایان کار، سایت شما آماده استفاده خواهد بود. خدمات سئو و پشتیبانی سایت نیز با توجه به درخواست شما انجام می‌شود.

طراحی سایت شخصی | سفارش ساخت سایت شخصی

هزینه طراحی سایت شخصی

هزینه راه‌اندازی سایت‌های شخصی به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت مشخصی ندارد. میزان پیچیدگی و حجم کار، تعداد صفحات، نوع محتوای سایت، تجربه و مهارت طراح سایت برخی از این عوامل هستند. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت در شرکت شورتکات پلاس با شماره ۰۹۱۲۸۱۱۳۹۰۷ تماس بگیرید. بهترین و باکیفیت‌ترین سایت‌های شخصی را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهیم.

ساخت سایت شخصی | هزینه طراحی سایت شخصی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *