طراحی سایت وکالت و حقوقی

طراحی وب سایت برای وکلا

طراحی وب سایت برای وکلا

یک سایت حقوقی یا وکالت عموماً یک سایت حاوی اطلاعات حقوقی و خدمات وکالتی است که به ارائه خدمات حقوقی, مشاوره حقوقی, مقالات و اخبار حقوقی می‌پردازد. این سایت‌ها ممکن است اطلاعاتی راجع به وکلا، قوانین و مقررات حقوقی، روند دادرسی و مطالب دیگری ارائه کنند. امروزه با توجه به ارائه خدمات آنلاین در همه حرفه ها، طراحی سایت حرفه ای تاثیر بسزایی در پیشرفت کسب و کارها  داشته است. بنابراین وکلا و شرکت های حقوقی برای جذب مراجعه کنندگان بیش تر به دنبال طراحی سایت وکالت هستند. شرکت طراحی سایت شورتکات پلاس به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر این کار را انجام دهید.

امکانات طراحی سایت وکالت

راه اندازی سایت وکالت شامل امکانات مختلفی است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • طراحی و سنجش حرفه‌ای: ایجاد یک طراحی منحصر به فرد که به طور حرفه‌ای و مطابق با نیازهای وکالت شما باشد.
  • مشاوره حقوقی آنلاین
  • ساختاردهی محتوا: برنامه ریزی و ساختاردهی مطالب و اطلاعات مرتبط با وکالت به گونه‌ای که کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
  • سئو و بهینه سازی سایت: این شامل بهینه‌سازی عناصر داخلی و خارجی سایت برای گوگل است تا وکیل‌ها و کاربران مرتبط را به سایت جذب کند.
  • فرم‌های تماس و ارتباطی: ایجاد فرم‌هایی برای ارتباط مستقیم با وکیل و همچنین ارائه اطلاعات تماس به صورت روشن و آسان.
  • امنیت سایت: اعمال امنیت مناسب بر روی سایت به منظور حفاظت اطلاعات محرمانه و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز.
  • ریسپانسیو بودن سایت: طراحی سایتی که به درستی بر روی تمامی دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه نمایش به خوبی نمایش داده شود.
  • امکان رزرو وقت جلسه به صورت آنلاین.
  • امکان جلسه غیرحضوری و پرسش از طریق سایت.
  • قرار دادن آدرس محل کار روی نقشه.
امکانات طراحی سایت وکالت

چرا یک وکیل به سایت نیاز دارد؟

وکالت یکی از شغل هایی است که برای شناخته شدن و افزایش مراجعه کنندگان به یک سایت حرفه ای و تخصصی نیاز دارند. موارد زیر برخی از دلایل ضرورت داشتن وب سایت برای وکلا است:

  • اطلاع رسانی: وبسایت به وکیل کمک می‌کند تا اطلاعات مربوط به خدمات حقوقی، تخصص‌های خود و اطلاعات تماس را به مخاطبانش ارائه دهد.
  •  بستری برای ارتباط و ارائه خدمات: از طریق وبسایت، مراجعه کنندگان به راحتی می‌توانند با وکیل در ارتباط باشند و نیازهای حقوقی خود را مطرح کنند.
  •  اعتمادسازی: یک وبسایت حرفه‌ای و مطمئن می‌تواند به اعتمادسازی کاربران کمک کند و نشان دهد که وکیل توانایی ارائه خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد را دارد.
  •  بازاریابی: وبسایت می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای وکیل عمل کرده و به افزایش نام و شهرت او کمک کند.
  •  ارائه منابع حقوقی: وبسایت وکیل می‌تواند برای مخاطبانش منابع و اطلاعات حقوقی مفیدی مانند مقالات، ویدئوها یا نمونه‌های قراردادها فراهم کند.
نیاز وکلا به طراحی سایت وکالت

سفارش طراحی سایت وکلا

طراحی سایت وکالت (lawyer website design) نشان دهنده حرفه ای بودن و باتجربگی وکلا است. امروزه بیشتر مردم برای رفع مشکلات حقوقی خود از طریق گوگل جستجو میکنند. در صورتی که یک وکیل وب سایت تخصصی و کاربردی داشته باشد، بسیار مورد توجه قرار میگیرد. شرکت شورتکات پلاس در طراحی سایت، سئو و پشتیبانی سایت، بازاریابی اینترنتی برای وکلا و شرکت های حقوقی تخصص و تجربه چندین ساله دارد. چه به دنبال طراحی سایت وکالت خود یا طراحی و ارتقا سایت فعلی خود هستید، طراحان سایت ما به شما کمک می کنند. شورتکات پلاس طرح های منحصر به فرد و جذابی را ارائه می دهد که مطابق با اهداف و نیازهای شرکت حقوقی شما است. برای سفارش طراحی سایت حقوقی خود با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۱۱۳۹۰۷ تماس بگیرید.

سفارش طراحی سایت وکللا

قیمت طراحی سایت وکالت

هزینه طراحی سایت نرخ ثابت و تعیین شده ای ندارد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. ساخت وب سایت وکالت با در نظرگرفتن امکانات و میزان پیچیدگی سایت تعیین می‌گردد و همچنین سیستم مدیریت محتوایی که برای طراحی آن انتخاب می‌شود بر قیمت طراحی سایت تاثیر می‌گذارد. ما در شورتکات پلاس مناسب‌ترین هزینه را برای طراحی سایت از شما دریافت می‌کنیم و شما می‌توانید با کمترین هزینه بهترین و جذابترین سایت وکالت را داشته باشید.

قیمت طراحی سایت وکالت

پشتیبانی و سئو سایت وکالت

شرکت شورتکات پلاس با سال‌ها تجربه و مهارت در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و طراحی اپلیکیشن به وکلا کمک می‌کند تا وب سایت خود را در عبارات کلیدی مرتبط با مسائل حقوقی و وکالت به صفحه اول گوگل برسانند. قرار گرفتن در رتبه‌های اول  گوگل باعث افزایش بازدید سایت شده و احتمال تبدیل کاربران به موکلان شما جهت مراجعه حضوری برای بهره‌گیری از خدمات حقوقی شما را بیشتر می‌کند.

بیشتر بدانید: خدمات سئو سایت

سئو سایت حقوقی نام شما را به‌عنوان یک وکیل یا یک برند حقوقی معتبر به موکلانتان معرفی می‌کند و از این طریق مشتریان بالقوه زیادی با تجربه و تخصص شما آشنا می‌شوند. کارشناسان سئو شورتکات پلاس شما را به اهدافتان می‌رسانند.

پشتیبانی و سئو سایت وکالت

نمونه سایت وکالت

شرکت‌های طراحی سایت بسیاری در زمینه طراحی سایت مشغول به فعالیت هستند و انتخاب بهترین و حرفه ای ترین آن‌ها کار دشواری است. یکی از فاکتورهای مهم برای اطمینان از حرفه ای بودن شرکت‌های طراحی سایت، داشتن نمونه کارهای موفق می‌باشد.

بیشتر بدانید: خدمات طراحی سایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *