افزایش بازدید سایت در گوگل با روش های تضمینی

افزایش بازدید سایت

بازدید سایت در گوگل

افزایش بازدید گوگل | افزایش کلیک گوگل

بدون شک افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت و افزایش ترافیک سایت، موجب رونق، توسعه و شهرت کسب و کار شما و بیشتر شدن تعداد مشتریانتان خواهد‌شد. اما برای افزایش این ترافیک چه کاری باید انجام دهید؟ در این مقاله روش‌های افزایش بازدید سایت (increase traffic website) ، ترافیک و اهمیت آن را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشد.

SEO مخفف Search Engine Optimization یا بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجو می‌باشد. به زبان ساده، این به معنای روند بهبود وب سایت شما برای افزایش دیده شدن در جستجوهای مرتبط است. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شوند، احتمال اینکه توجه مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید، بیشتر خواهد شد.

سئو و افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید کننده سایت

یکی از مهم ترین عملکردهای سئو، افزایش بازدید است، به این معنی که وقتی مشتریان به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید، راحت‌تر از طریق موتورهای جستجو شما را پیدا می‌کنند. دیده شدن وب سایت به طور مستقیم با رتبه آن در گوگل مرتبط است. به طور کلی هرچه در صفحه نتایج گوگل رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که سایت شما دیده شود و به سایت شما مراجعه کنند. هر چه تلاش‌های شما در سئو مؤثرتر باشد، رتبه شما بالاتر می‌رود و بیشتر دیده خواهید شد.

تازه سازی محتوا

هر چه محتوای وب سایت با کیفیت و به روزتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند. این بدان معناست که محتوای متنی باید به خوانندگان آنچه را  که می‌خواهند و به دنبال آن هستند، ارائه دهد. متون باید آموزنده و در عین حال به صورت سرگرم کننده و به‌روز نوشته شوند، و از تراکم کلیدواژه کافی برخوردار باشند.

تا زمانی که محتوای خوب و مرتبط را در وب سایت خود منتشر می کنید، می توانید انتظار بازدیدکنندگان بیشتری را از گوگل داشته باشید. همینطور به‌روز رسانی‌های مرتب محتوا و مقالات سایت و افزودن مطالب جدید باعث می‌شود تا ترافیک ورودی سایت شما بیشتر شود.

افزایش ترافیک سایت با شبکه های اجتماعی

برای جذب ترافیک به سایت، گزیده یا تیزرهایی را به همراه یک لینک در رسانه های اجتماعی منتشر کنید. این می تواند بیننده را تشویق کند که برای مطالعه بیشتر به وب سایت شما مراجعه کند. رسانه‌های اجتماعی همچنین مکان خوبی برای تبلیغ محتوای قدیمی‌تر اما همچنان مرتبط است که دنبال‌کنندگان جدید را مجذوب خود می‌کند.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری، نوعی تبلیغات آنلاین است که در آن یک تصویر یا بنر طراحی شده با یک پیام تبلیغاتی نمایش داده می‌شود. این تصویر معمولاً با لینکی به صفحه‌ی وب یا سایت مرتبط متصل می‌شود تا با کلیک کردن روی آن، کاربران را به صفحه مورد نظر هدایت کند. با افزایش تعداد بنرهای تبلیغاتی که نمایش داده می‌شود، بیشتر کاربران به سایت شما وارد می‌شوند و بیشترین بهره را از سایت شما خواهند برد.

استفاده از عبارات کلیدی طولانی

اگرچه بسیاری از کلمات کلیدی کوتاه‌تر را می‌توان در تحقیقات کلمات کلیدی یافت، فرصت‌های بلندمدت کلمات کلیدی نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرند. اینها اغلب کلمات کلیدی خاص تری هستند. در نتیجه، حجم جستجو معمولا کمتر است و رقابت کاهش می یابد.

بازدیدکنندگان ارجاع شده به وبسایت شما، کاربرانی هستند که از طریق لینک های خارجی به وب سایت شما مراجعه کرده‌اند. این اتفاق معمولاً از طریق  بک لینک ها اتفاق می افتد، یعنی پیوندهایی به سایت شما که در وب سایت های دیگر قرار داده شده است. به این صورت بک لینک‌ها باعث افزایش ترافیک سایت می شوند و برای افزایش تعداد بازدید مستقیم و جذب ترافیک به یک سایت بسیار مفید هستند. در واقع بازدیدی که سایت شما از طریق بک لینک ها به دست می‌آورد، باعث افزایش ترافیک ارگانیک سایت می‌شود. با این حال، باید بدانید که تعداد لینک های ورودی تنها عنصری نیست که بر رتبه سایت تأثیر می گذارد. کیفیت آن ها و پارامترهای دیگر نیز تأثیر زیادی دارند.

بک لینک

تولید محتوا به صورت روزانه

محتوای پویا به موفقیت سئو کمک می کند. محتوای پویا به محتوایی اطلاق می شود که بر اساس رفتار، ترجیحات و علایق کاربر تغییر می کند. به این ترتیب، در ارائه کیفیت بالاتر، نسبت به محتوای معمولی و ثابت بسیار کارآمدتر است. محتوای با کیفیت بالاتر یک اثر بسیار مثبت ایجاد می کند زیرا تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد که به نوبه خود رتبه بندی ارگانیک گوگل را بهبود می‌دهد. مهمترین راه برای افزایش بازدید از هر وبلاگ، ارسال مقالات روزانه است. باید بدانید که کار فعالی که به طور مداوم انجام می شود همیشه نتایج بلندمدتی دارد. اگر می خواهید وبلاگ خود را توسعه دهید، به پست های روزانه نیاز دارید.

تولید محتوا روزانه

افزایش ترافیک

بهینه سازی محتوا

بهینه سازی محتوا به معنای بهبود محتوای یک وب سایت است. محتوا می تواند متن، تصویر، گرافیک یا حتی تصاویر متحرک (ویدئو یا فیلم کوتاه) باشد. هدف بهینه سازی محتوای سئو بهبود رتبه گوگل است. اینجاست که سئو وارد عمل می شود. زیرا اگر محتوای موجود به طور مداوم در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، بازدیدکنندگان جدیدی ماه به ماه به وب سایت می آیند.

از یک طرف، بهینه سازی محتوا شامل جنبه های مرتبط با محتوا است. باید مشخص شود که چه چیزی باید در صفحه باشد، تا چه حد، چه ساختاری و کدام کلمات کلیدی مناسب هستند.

بهینه سازی محتوا

افزایش بازدید سایت رایگان

فعالیت در لینکدین

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی است که با انتشار محتوا می توانید به راحتی برای سایت خود ترافیک دریافت کنید. امروزه کاربران زیادی در لینکدین حضور دارند در نتیجه محیط مناسبی برای تبلیغات محسوب می‌شود. فعالیت شما در لینکدین همه پست‌های اخیری که به اشتراک گذاشته‌اید و تغییراتی که در نمایه خود ایجاد کرده‌اید را نشان می‌دهد. همچنین نوع محتوایی که در فید لینکدین شما نمایش داده می شود را تعیین می کند. شما می توانید میزان مشاهده پستی را که در لینکدین به اشتراک می گذارید انتخاب کنید.

استفاده از پادکست و فایل های صوتی

پادکست ها به دلیل حجم کمتر و استفاده راحتتر نسبت به ویدئوها برای کاربران جذاب تر است.

افزایش بازدید سایت با تبلیغات کلیلی

اندازه‌گیری ترافیک وب‌سایت به مدیران سایت کمک می‌کند تا قدرت اقتصادی اطلاعات در مورد بازدیدکنندگان خود داشته باشند. پیگیری و اندازه گیری مداوم ترافیک وب سایت ضروری است. تبلیغاتی مانند گوگل ادز که نوعی تبلیغات کلیکی است از روش‌های دیگر جذب کاربران به سایت می‌باشد.

افزایش بازدید سایت با تبلیغات کلیکی

خرید بازدید سایت

استفاده از ابزارهای سئو

کسانی که با دیجیتال مارکتینگ کار می کنند می دانند که استراتژی های متعددی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد و یکی از شناخته شده ترین و موثرترین آنها سئو است .این استراتژی می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در بهترین موقعیت های موتورهای جستجو رتبه بندی شود. با این حال، برای دستیابی به همه این نتایج، استفاده از ابزارهای سئو ضروری است که کار شما را تسهیل می‌کند.

افزایش سرعت سایت

سرعت در سئوی سایت بسیار تاثیر سئوی سایت بسیار تاثیرگذار است. سرعت بارگذاری وب‌سایت شما مستقیماً تعیین می‌کند که در نهایت چه تعداد مشتری به دست می‌آورید و یا چه مقدار مشتری را از دست می‌دهید. آمارهایی وجود دارد که اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد. تقریباً 49٪ از مشتریان انتظار دارند که یک وب سایت حداکثر در دو ثانیه بارگیری شود و از هر 5 نفر 1 نفر انتظار دارند که یک صفحه بلافاصله بارگیری شود.

افزایش سرعت سایت

بالا بردن بازدید وب سایت

همچنین سرعت وب سایت نقش مهمی در نظم، انضباط بهینه‌سازی موتورهای جستجو دارد. در سال 2010 ، گوگل اعلام کرد که سرعت وب سایت در رتبه‌بندی جستجو در نظر گرفته می شود. از آن زمان، این پارامتر، در عملکرد وب سایت تأثیرگذارتر شده است و بهینه سازی عملکرد، اکنون بخش مهمی از بهینه سازی سئو است. در اولین اعلام سرعت سایت به عنوان یک عامل رتبه بندی، گوگل بر دیدگاه کاربر و اینکه سایت کند تاثیر منفی بر تجربه کاربر دارد تاکید کرد. گوگل همچنین اشاره کرد که کاربران کمتر در سایت هایی که به کندی بارگذاری می شوند، می مانند. این بدان معناست که کاربران کمتر احتمال دارد به اندازه طولانی در سایت یا صحفه بمانند تا به طور کامل بارگذاری شود.

تحلیل سایت رقبا

برای جذب ترافیک بهتر به وب سایت خود، باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. اول از همه، شما باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که بتوانید رتبه خوبی برای خود داشته باشید. جدای از آن، باید روی کلمات کلیدی که رقبای شما در موقعیت خوبی هستند نیز تمرکز کنید. بسیاری از برندها از توسعه استراتژی برای کلمات کلیدی رقبا اجتناب می کنند. با این حال، اگر روی این کلمات کلیدی بهتر کار کنید و محتوای غنی تری را به اشتراک بگذارید، می توانید رتبه بالاتری کسب کنید. تحلیل رقیب تکنیکی است که همیشه شما را به اوج می رساند.

بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ یک روش بسیار سنتی اما همچنین بسیار قدرتمند برای جذب مشتریان جدید است. تبلیغ خدمات و محصولات شما، علاوه بر ارائه اطلاعات مرتبط به مشتریان، یکی از اصلی ترین کاربردهای بازاریابی ایمیلی است. با این حال، برخی اقدامات احتیاطی را انجام دهید:

  • افراد را بدون اجازه آن ها به لیست خود اضافه نکنید .
  • تعداد بسیار زیادی ایمیل ارسال نکنید و برای مشتریان خود به یک شرکت “خسته کننده” تبدیل شوید.
  • از چیدمان های سبک و جذاب استفاده کنید.

افزایش بازدید سایت چرا اهمیت دارد؟

در نهایت، افزایش بازدید از سایت شما باعث دیده شدن بیشتر و مهمتر از همه فروش بیشتر که هدف اصلی هر کسب و کاری است، می شود. دیده شدن توسط کاربران در اینترنت به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر فروش بیشتر رتبه سایت شما در گوگل بهبود یابد که این خود باعث شهرت و رونق کسب و کارتان می‌شود. اگر بازدید کننده ای جذب نمی کنید، وب سایت شما در وسعت اینترنت گم می شود و شاید هرگز پیدا نشود.

ارائه خدمات سئو توسط تیم شورت کات پلاس

در شورت کات پلاس تیمی حرفه‌ای از کارشناسان با تجربه سئو با دانش و تجربه فنی خود در زمینه های مختلف برای بهینه سازی و بهبود رتبه سایت شما تلاش می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم تا در بازاریابی آنلاین سایتتان بهترین عملکرد را داشته باشد و در نتیجه بازدید، ترافیک و فروش سایتتان افزایش یابد. شما می‌توانید در قسمت نمونه کارهای سئو، نتایج عملکرد ما در پروژه های مختلف را مورد بررسی قرار دهید.

افزایش بازدید سایت در گوگل توسط شورت کات پلاس

افزایش بازدید سایت در گوگل

به عنوان مثال یکی از پروژه‌هایی است که توسط تیم شورتکات پلاس انجام شده‌است، در مدت 3 ماه 309K ورودی از موتور جستجو به این وبسایت وارد شده‌اند. و تنها در نصف روز بازدید این سایت 4136 کلیک بوده است. اگر تنها 10 درصد این بازدید به مشتری شما تبدیل شوند، تجارت شما با فروش چشمگیری روبرو خواهد شد.

افزایش بازدید سایت فروشگاهی

ترغیب مشتریان به بازگشت به سایت شما بستگی به تجربه کاربری آنها دارد. از طراحی ریسپانسیو و کاربردی استفاده کنید، سرعت بارگذاری سایت را بهینه سازی کنید، سامانه جستجوی پیشرفته و فیلترینگ محصولات را ارائه دهید و فرآیند خرید را ساده و موثر کنید.

چگونه روند افزایش ترافیک وب سایت را تسریع کنیم؟

ارتقای وب سایت یک فرآیند پیچیده است که برای آزمایش روش ها نیاز به سرمایه گذاری زمان و هزینه دارد. بدون تیم، تجربه، تکنیک ها و استراتژی اثبات شده، روند جذب مخاطبان هدف می تواند چندین سال به طول انجامد. احتمال هدر دادن پول بدون به دست آوردن اثر مورد نظر زیاد است. ما به مشتریان کمک می کنیم تا با کمک بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات متنی و هدفمند، مخاطب هدف را جذب کنند. ما دانش و ابزار لازم را برای دستیابی به نتایج در ماه های اول ارتقاء وب سایت توسط ترافیک داریم.

خرید بازدید گوگل

این نوع عملیات اغلب با شرایط و قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو در تناقض است و می‌تواند منجر به ترکیب رتبه‌بندی کاهشی، معافیت از جستجو و حتی مجازات شود. بهترین راه برای جلب ترافیک و بازدیدکنندگان واقعی بر روی وبسایت شما، تولید و ارائه محتوای ارزشمند و جذاب است که به طور طبیعی استفاده‌کنندگان واقعی را جذب می‌کند.

بازدید روزانه سایت

مدیران سایت می‌توانند با استفاده از سایت الکسا آمار بازدید روزانه سایت را بدست آورند. البته سایت های زیادی هستند که سئوکاران برای بررسی تعداد کلیک و بازدید سایت از آن استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *