سفارش طراحی گرافیک حرفه ای

سفارش آنلاین طراحی گرافیک

سفارش طراحی گرافیک حرفه ای

با پیشرفت تکنولوژی و رشد اینترنت و فضای مجازی، نیاز به طراحی گرافیک (graphic design) بیشتر از قبل دیده می شود. امروزه برای پیشرفت کسب و کارها، معرف شدن وبیشتر دیده شدن نیاز مردم به خدمات آنلاین و حضور در فضای مجازی بیشتر شده است. شما می توانید به صورت غیر حضوری برای کسب و کار خود سفارش طراحی لوگو، بنر، پوستر، طراحی کارت ویزیت و … بدهید.

با طراحی گرافیک حرفه ای شما در رقابت با رقبای خود یک گام پیشی می گیرید و می توانید در نگاه اول مخاطب را جذب کنید. شرکت شورتکات پلاس طراحان و گرافیست های حرفه ای و با تجربه ای دارد که سفارشات طراحی گرافیک را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می دهد. برای سفارش آنلاین طراحی گرافیک راه مناسبی انتخاب کرده اید.09308481116 این شماره تماس مربوط به مدیریت شورتکات پلاس است. کافی است با این شماره تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره سفارش طراحی گرافیک خود را ثبت کنید.

سفارش انواع خدمات طراحی گرافیک در شورتکات پلاس

شرکت شورتکات پلاس انواع خدمات طراحی گرافیک از جمله طراحی لوگو، طراحی بنر تبلیغاتی، طراحی پوستر، طراحی کارت ویزیت، طراحی UX/UI را با قیمت مناسب انام می‌دهد. طراحان گرافیکی که در شورتکات پلاس فعالیت می‌کنند، تجربه و تخصص بالایی دارند و نمونه کارهای طراحی زیادی در رزومه خود ثبت نموده‌اند. هرگونه سفارش طراحی گرافیکی که داشته باشید با بالاترین کیفیت توسط این طراحان حرفه‌ای انجام می‌شود.

سفارش انواع خدمات طراحی گرافیک در شورتکات پلاس

سفارش طراحی گرافیک سایت

برای طراحی گرافیک سایت می توان از طرق مختلف به دنبال یک طراح گرافیک حرفه ای بگردید و طراح مورد نظر خود را پیدا کنید. پس از یافتن طراح مورد اعتماد، می توان از ایشان مشاوره گرفت و اطلاعات لازم را در اختیار طراح خود قرار دهید.

  • هدف خود را از طراحی سایت بیان کنید.
  • محتوا شامل، متن، تصاویر و فایل های مورد نظر را در اختیار طراح قرار دهید.
  • رنگ مورد نظر و استایل مورد علاقه خود را ارائه دهید.
  • مخاطبان و کاربران وب سایت خود را مشخص کنید.
  • صفحات و منوهای سایت را مشخص کنید.
  • نیازمندی‌ها و ترجیحات مد نظر خود را ابلاغ کنید.

بیشتر بدانید: طراحی گرافیک سایت

ثبت سفارش لوگو

معمولاً برای ثبت سفارش لوگو، باید اطلاعاتی را به طراح گرافیک بدهید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و شرکت یا بیزینس شما
  • توضیح کوتاهی از محصولات یا خدمات شما
  •  سلیقه و استایل مورد نظر شما برای لوگو
  • ایده‌ها یا رنگ‌هایی که مایل به استفاده در لوگو هستید
  •  اطلاعات تماس شما

از طریق این اطلاعات، طراح می‌تواند یک لوگو منحصر به فرد برای شما طراحی کند. همیشه بهتر است قبل از ثبت سفارش لوگو، نمونه‌های کارهای قبلی طراح را بررسی و مطالعه کنید تا مطمئن شوید که حرفه ای بودن و کیفیت کار او با انتظارات شما همخوانی دارد.

سفارش طراحی گرافیک | ثبت سفارش لوگو

سفارش طراحی بنر تبلیغاتی

برای سفارش طراحی بنر تبلیغاتی، در ابتدا باید طراح گرافیک حرفه ای را پیدا کنید و سپس اطلاعاتی که برای طراحی بنر مورد نیاز است را به طراح خود بدهید. این عموما شامل مراحل زیر می‌شود.

  • اهداف تبلیغاتی خود را مشخص کنید: برای سفارش بنر تبلیغاتی، ابتدا مشخص کنید چه محصول یا خدماتی را میخواهید تبلیغ ‌کنید، هدف اصلی خود را ابلاغ کنید و تعیین کنید که کدام اطلاعات باید در بنر نمایش داده شود.
  • اندازه و فرمت بنر را انتخاب کنید: معمولا اندازه‌های استاندارد برای بنرهای تبلیغاتی وجود دارند که معمولا از سایت‌های تبلیغاتی معتبر برای ارسال آگهی استفاده می‌شود. از طراح خود در مورد اندازه و فرمت بنر مشاوره بگیرید.
  • ایده‌ها و متن مورد نظر خود را ارائه دهید: برای اینکه بنر همان چیزیکه شما می خواهید از آب در بیاید کافی است که ایده های خود را به طراحتان ارائه دهید تا گرافیست شما همسو با سلیقه شما بنر را طراحی کند.
  • اطلاعات تماس خود را ابلاغ کنید: شماره تماس یا ایمیل شما برای ارتباط کاربران و طراح بنر مورد نیاز است.

پس از آن، می‌توانید با طراح ارتباط برقرار کنید و جزئیات بیشتری را با او در مورد ایده‌ها و نیازهایتان به اشتراک بگذارید.

بیشتر بدانید: طراحی بنر تبلیغاتی

سفارش طراحی پوستر آنلاین

برای سفارش طراحی پوستر آنلاین، بهتر است ابتدا یک گرافیست حرفه ای را پیدا کرده و نمونه کارهای ایشان را مشاهده کنید، سپس اطلاعات زیر را به طراح بدهید تا بتواند بهترین پوستر را برای شما طراحی کند:

  • هدف خود را از طراحی این پوستر بیان کنید: شما باید به گرافیست بگویید که هدف شما از طراحی این پوستر چیست.
  • متن و اطلاعات لازم را به طراح بدهید: این اطلاعات شامل تمام متن‌ها، شعارها، تاریخ و مکان رویداد یا پیامی که می‌خواهید در پوستر نمایش داده شود می باشد.
  • تصاویری که می خواهید در پوستر شما استفاده شود را به طراح بدهید: اگر نیاز به استفاده از لوگو یا تصاویر خاص دیگری دارید، اطلاعات لازم را به طراح بدهید.
  • رنگها و سبک طراحی مد نظر را ابلاغ کنید: اگر برای پوستر خود یک تم رنگی خاص یا سبک طراحی خاصی در نظر دارید، این اطلاعات را به طراح بدهید تا بتواند بهترین طرح را برای شما انتخاب کند.
  • ابعاد و فرمت را ابلاغ کنید: اطمینان حاصل کنید که به طراح ابعاد دقیق پوستر خود را بگویید تا طرح به درستی به اندازه مورد نیاز شما ایجاد شود.

هرگونه اطلاعات اضافی دیگری که احساس می کنید در طراحی پوستر می تواند مفید باشد را به طراح خود بدهید، که پوستر مناسب با سلیقه شما از آب در بیاید.

سفارش طراحی پوستر آنلاین

سفارش طراحی کارت ویزیت

برای سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای و ارزان به دنبال گرافیستی باشید که با هزینه مناسب حرفه ای ترین کارت ویزیت را طراحی کند و نیز بهتر است اطلاعات زیر را به طراح بدهید تا بتواند کارت ویزیت مناسب با سلیقه شما انجام شود.

  • نام و عنوان شغلی خود را به طراح ارائه دهید: این اطلاعات شامل نام شما و عنوان شغلی یا شرکت خود که می‌خواهید در کارت ویزیت نمایش داده شود.
  • اطلاعات تماس خود را در اختیار طراح قرار دهید: شماره تلفن، ایمیل، آدرس شرکت یا محل کار و وبسایت شما که می‌خواهید در کارت ویزیت نمایش داده شود.
  • لوگوی بیزینس خود را در اختیار گرافیست قرار دهید: اگر لوگوی شرکت یا تصویر آن را در کارت ویزیت خود می‌خواهید، حتماً به طراح بدهید.
  • رنگ ها و سلیقه خود را ابلاغ کنید: اگر به یک رنگ یا سبک طراحی خاص علاقه دارید، این اطلاعات را به طراح بدهید تا بتواند به سلیقه شما پاسخ دهد.
  • ابعاد و فرمت مورد نظر را به طراح بدهید: مشخص کنید که کارت ویزیت شما باید  چه ابعاد و فرمتی داشته باشد.

هرگونه اطلاعات اضافه ی دیگری که مد نظر دارید را به طراح گرافیک خود بدهید. این اطلاعات کمک می کند کارت ویزیت شما به صورت حرفه ای و مناسب با سلیقه شما طراحی شود.

بیشتر بدانید: طراحی کارت ویزیت

سفارش طراحی UX/UI

 برای سفارش طراحی UX/UI، طراح نیاز به برخی اطلاعات اساسی دارد تا بتواند یک رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) موثر ارائه دهد. برای سفارش طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری به اطلاعاتی همچون اهداف کسب و کار، مشخص کردن مخاطب و نیازهای کاربران، محتوایی که می‌خواهید در UX/UI  شما استفاده شود، اطلاعاتی درمورد رقبا و استانداردهای صنعت، مشخص کردن جریان کاربری درون وب سایت یا اپلیکیشن شما، نیاز است. برای اینکه رابط کاربری و تجربه کاربری شما یونیک، حرفه‌ای و مناسب با خواسته‌های شما باشد، لازم است هرگونه اطلاعاتی که فکر می کنید لازم است در طرح شما استفاده شود را در اختیار طراح قرار دهید.

سفارش طراحی گرافیک | سفارش طراحی UX/UI

مشاوره قبل از سفارش طراحی گرافیک

از مزایای شرکت شورتکات پلاس این است که قبل از انجام طراحی ها به مشتریان خود مشاوره رایگان می دهد. همه نیازمندی های را به مشتری اطلاع می دهد و هر نکته و موضوعی که برای طراحی حرفه ای نیاز باشد را برای مشتری توضیح می دهد. هر یک از مشتریان که برای ثبت سفارش با شورتکات پلاس تماس می گیرند، مشاوره لازم را دریافت می کنند. دریافت مشاوره به صورت رایگان است.

مشاوره قبل از سفارش طراحی گرافیک

بیشتر بدانید: خدمات طراحی گرافیک شورتکات پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *