سفارش سئو سایت از بهترین شرکت سئو

سفارش سئو سایت از بهترین شرکت سئو

سئو چیست؟

سئو (seo) یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، فرایند بهبود قابلیت دسترسی و رتبه‌بندی یک وب‌سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل، بینگ و یااِیِسِر است. هدف اصلی سئو، جذب ترافیک آگاهانه و کیفیت‌بالا به وب‌سایت شما از طریق جستجوی اینترنتی است. برای این منظور، سئو شامل یک سری تکنیک‌ها و روش‌های بهینه‌سازی محتوا، ساختار وب‌سایت، کلمات کلیدی، لینک‌سازی و دیگر عوامل مرتبط با بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجو می‌شود.

ما به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ سال‌های زیادی در زمینه بهینه سازی و سئوی سایت فعالیت می کنیم. شرکت ما شامل یک تیم حرفه ای از برنامه نویسان، سئوکارها، ادمین های شبکه های اجتماعی و گرافیست های حرفه ای است. همه افراد تیم ما در انجام فعالیت های مربوط به سئوی سایت مشتریان مشارکت می کنند. ما خدمات سئو را به صورت تیمی انجام می دهیم. به همین علت خدمات ارائه شده توسط تیم شورتکات پلاس با بالا ترین کیفیت و بهره وری برای کارفرمایان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئو و نحوه ثبت سفارش سئو سایت تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

سئو چیست | سفارش سئو سایت

خدمات سئو سایت شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که با هدف بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می‌شود. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. تحلیل کلمات کلیدی و بهینه‌سازی محتوا
  2. بهینه‌سازی عنوان، توضیحات و برچسب‌های meta
  3. بهینه‌سازی ساختار و معماری سایت
  4. بهینه‌سازی سرعت بارگیری سایت
  5. بهینه‌سازی تصاویر و ویدئوها
  6. ایجاد بک لینک و ارتقای اعتبار سایت
  7. بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های همراه
  8. ارائه گزارش‌های تحلیلی و پیشرفت سئو سایت

با انجام این فعالیت‌ها، سایت شما بهتر در نتایج موتورهای جستجو قرار می‌گیرد و بیشتر دیده می‌شود که در نتیجه باعث افزایش بازدید سایت و در نهایت فروش شما می‌شود.

خدمات سئو سایت | سفارش سئو سایت

خدمات سئو و سفارش سئو سایت

سفارش سئو سایت از شورتکات پلاس

خدمات سئو سایت که توسط شرکت شورتکات پلاس ارائه می شود شامل پکیج های مختلفی است. برای اینکه با پکیج های سفارش سئو سایت شورتکات پلاس آشنا شوید، کافی است به صفحه خدمات سئو سایت مراجعه نمایید. نکته ای که لازم به ذکر است این است که شما می توانید در کنار سفارش خدمات سئو توسط شورتکات پلاس، خرید رپورتاژ و تولید محتوا سایت را نیز به صورت جداگانه سفارش دهید. شرکت ما در کنار خدمات سئو، به مشتریان خود پیشنهاد خرید ریپورتاژ و تولید محتوای بیشتر از چیزی که در قرار داد ثبت می شود را نیز می دهد. چراکه تهیه رپوتاژ با کیفیت و درج محتوای بیشتر در سایت باعث دریافت نتایج بهتر در زمان کمتر می شود.

سفارش سئو سایت از شورتکات پلاس

سفارش پروژه سئو

جهت سفارش سئو توسط شرکت شورتکات پلاس، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی این شرکت با کارشناسان ما تماس بگیرید. در یک جلسه مشاوره کلیه نکات مربوط به نحوه ارائه خدمات به مشتریان عزیز توضیخ داده خواهد شد. در این جلسه شما می توانید درخواست ها و انتظارات خود را بیان کنید و همه سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. همکاران ما هر توضیحی که در راستای دریافت نتایج بهتر و سریعتر باشد را بیان می کنند و کلیه ابهامات را برای شما روشن و شفاف می سازند. در پایان جلسه مشاوره شما پس از مطالعه قرارداد سفارش سئو، در صورت موافقت وظیفه انجام فعالیت های سئو سایت را به تیم ما بسپارید و بعد از مدت کوتاهی نتایج را مشاهده کنید.

سفارش رپورتاژ

برای سفارش رپورتاژ، شما باید به موارد زیر توجه کنید:

  1. هدف: باید هدف خود را برای سفارش رپورتاژ مشخص کنید. آیا می‌خواهید برای افزایش بازدید وب‌سایت خود از رپورتاژ استفاده کنید؟ یا می‌خواهید برای افزایش شناخت برند خود از رپورتاژ استفاده کنید؟
  2.  مخاطب: مخاطب خود را برای سفارش رپورتاژ مشخص کنید. آیا می‌خواهید به مخاطبان خود در یک صنعت خاص یا در یک منطقه خاص دسترسی پیدا کنید؟
  3. منبع: شرکت ما بهترین منابع را برای خرید رپورتاژ به شما معرفی می کند. ما رپورتاژ را از یک منبع قابل اعتماد تهیه می کنیم.
  4.  محتوا: همکاران ما محتوای متنی و عکس ها را برای درج در رپورتاژها و وب سایت‌ها تهیه می‌کنند.
  5.  بودجه: همکاران ما بعد از تجزیه و تحلیل بهترین منابع برای خرید رپورتاژ چندین پیشنهاد به شما ارائه می دهند. شما می توانید بر اساس توانایی مالی خود یکی از این پیشنهادات را انتخاب کنید و سفارش خرید رپورتاژ را بدهید.
سفارش رپورتاژ | سفارش سئو سایت

سفارش تولید محتوا سایت

پکیج های بهینه سازی و سئو سایت که توسط شرکت شورتکات پلاس ارائه می‌شود شامل تهیه و تولید محتوای لازم برای سایت نیز می شود، اما در صورتی که هرکدام از مشتریان درخواست تولید محتوای بیشتر را بدهد، می تواند به صورت جداگانه سفارش تولید محتوا داشته باشد. ما یک تیم حرفه‌ای تولید محتوا داریم که محتوای یونیک، با کیفیت و مطابق با استراتژی های سئو تهیه می‌کند. در صورت تمایل به سفارش تولید محتوا نیز می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و با تعیین تعداد کلمات و مدت زمان تهیه مقاله سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل ثبت سفارش سئو یا بهینه سازی سایت

ما در وب سایت شورتکات پلاس سعی کرده ایم که مراحل سفارش سئو به راحت ترین شکل ممکن باشد. کافی است که شما به صفحه خدمات سئو شورتکات پلاس مراجعه کنید و پس از مطالعه و بررسی پکیج های ما، پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید و از طریق تماس تلفنی با ما ارتبط برقرار نمایید. همکاران ما همه نکات مهم را برای شما بیان می کنند و به شما اطمینان می دهند که با کیفیت ترین خدمات سئو به شما ارائه می شود.

مراحل ثبت سفارش سئو سایت

سفارش سئوی سایت

چرا سئو سایت خود را به شورتکات پلاس بسپارید؟

شرکت شورتکات پلاس یکی از شرکت‌های با تجربه و قدیمی است که سال‌های بسیاری در زمینه بهینه‌سازی و سئو سایت فعالیت داشته است. سفارش سئو در شورتکات پلاس دارای مزایای بسیاری است که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می شود:

  • تیم حرفه‌ای: شرکت ما از یک تیم حرفه‌ای از برنامه نویسان، سئوکارها، گرافیست‌ها و تولیدگر‌های حرفه‌ای محتوا تشکیل شده است. خدمات سئو توسط یک تیم با تجربه و متخصص انجام می شود.
  • هزینه مناسب: شرکت ما در کنار خدمات با کیفیت خود هزینه‌های بسیار کمی را برای سئو سایت در نظر گرفته است. شما با پرداخت کم‌ترین هزینه با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت می‌کنید.
  • ارائه گزارش سالانه به کارفرما: ما به صورت سالانه گزارش کاملی از روند پیشرفت سایت، فعالیت‌های انجام شده و آینده پیش روی سایت را در اختیار کارفرمایان عزیز قرار می‌دهید.
  • ارتقاء سطح آگاهی و تخصص نیرو ها: همه پرسنل شورتکات پلاس موظف هستند سطح آگاهی و تخصص خود را در زمینه ارائه بهتر خدمات بالا ببرند و با الگوریتم های جدید گوگل آشنا شده و در راستای این الگوریتم ها فعالیت داشته باشند.
چرا سئو سایت خود را به شورتکات پلاس بسپارید | سفارش سئو سایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *