طراحی سایت خدماتی ارزان

سایت خدماتی چیست؟

سایت خدماتی چیست

مشاغل و کسب و کارهای خدماتی نیز با روش های مختلف خدمات خود را معرفی می کنند. بسیاری از آن‌ها با استفاده از وب سایت‌ها شغل و خدمات خود را به مشتریان نمایش می دهند و از این راه کسب درآمد می‌کنند. سایت خدماتی یک وب‌سایت یا پلتفرم آنلاین است که خدمات مختلف را ارائه می‌دهد. این خدمات می‌تواند شامل سرویس هایی مانند رزرو آنلاین هتل‌ها، خرید بلیط، مشاوره آنلاین، خدمات پرداخت آنلاین، خدمات اشتراک ماهیانه و نظافت منزل و شرکت های باربری باشد. این سایت‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا به راحتی خدمات مورد نیاز خود را در هر زمان و مکانی دریافت کنند.

انواع سایت خدماتی

وب‌سایت‌های خدماتی برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف طراحی و راه‌اندازی می‌شوند. این دسته از وب سایت ها انواع مختلفی دارند که باتوجه به نوع خدمات، قالب و ساختار متفاوتی دارند. برخی از رایجترین ‌سایت های خدماتی عبارتند از:

انواع سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی (service website design) شامل ایجاد یک وب‌سایت که به منظور ارائه خدمات به مشتریان یا کاربران طراحی شده است، می‌باشد. این نوع وب‌سایت‌ها به منظور ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات خدمات مختلف در اینترنت ایجاد می‌شوند.

بیشتر بدانید: خدمات طراحی سایت

ساخت سایت خدماتی باید از نظر ظاهری جذاب و کاربرپسند باشد، اطلاعات به‌روز و کافی را فراهم کند و امکانات لازم برای ارتباط و انجام تعاملات آسان بین کاربران و سرویس‌دهنده‌ها را فراهم کند.

طراحی سایت خدماتی حرفه ای

ویژگی های طراحی سایت خدماتی توسط شورتکات پلاس

ساخت سایت خدماتی زیرمجموعه ای از خدمات طراحی سایت در شرکت شورتکات پلاس محسوب می شود. خدمات طراحی سایت توسط طراحان سایت حرفه ای و مجرب با روش های نوین و تخصصی  انجام می شود. طراحی سایت با توجه به نیاز و درخواست کارفرمایان عزیز به بهترین شکل راه اندازی می شود. موارد زیر برخی از ویژگی های سایت های خدماتی طراحی شده توسط شورتکات پلاس می باشد:

  • طراحی ساده و کاربردی
  • رابط کاربری جذاب
  • تجربه کاربری و UX بهینه
  • امکان شخصی سازی و UI منحصر به فرد
  • مدیریت ساده پنل
  • امنیت بالای دیتا
  • سرعت بارگذاری و اجرا بهینه
  • طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو
  • تحویل به موقع پروژه
  • پشتیبانی
طراحی سایت خدماتی توسط شورتکات پلاس

هزینه طراحی سایت خدماتی

قیمت طراحی سایت خدماتی به عوامل متعددی بستگی دارد، این شامل موارد زیر می‌شود:

  • پیچیدگی سایت: پیچیدگی سایت بر تعیین هزینه آن تأثیر زیادی دارد. یک سایت ساده‌تر هزینه کمتری نسبت به یک سایت بزرگ و پیچیده دارد.
  • طراحی سفارشی یا قالبی: استفاده از یک قالب آماده می‌تواند هزینه طراحی را کاهش دهد در حالی که یک طراحی سفارشی ویژه نیازمند سرمایه بیشتری است.
  • امکانات و قابلیت‌ها: افزودن امکانات خاص نظیر سیستم رزرو آنلاین یا فروشگاه آنلاین تأثیر زیادی بر هزینه طراحی خواهد داشت.
  • سئو و بهینه‌سازی سایت: خدمات سئو سایت برای رسیدن سایت به رتبه های اول گوگل ضروری است و هزینه جداگانه ای دارد.
  • نیاز به امنیت: اگر سایت نیازمند لایه‌های امنیتی قوی‌تری باشد، هزینه طراحی ممکن است افزایش یابد.
  • هزینه ثبت دامنه و میزبانی: نیاز به دامنه و میزبانی سایت نیز هزینه اضافی را به هزینه طراحی اضافه می‌کند.
هزینه طراحی سایت خدماتی

نمونه سایت های خدماتی

شرکت شورتکات پلاس یکی از باسابقه ترین شرکت های طراحی سایت می باشد که نمونه کارهای زیادی در زمینه طراحی سایت، طراحی گرافیک و خدمات سئو سایت دارد. طراحان سایت ما کاربردی ترین و بهترین سایت های خدماتی را طراحی می کنند. برای آشنایی با نحوه کار و اطمینان از حرفه ای بودن طراحان ما نمونه کارها را مشاهده کنید. برخی از سایت های خدماتی طراحی شده توسط شورت کات پلاس:

طراحی سایت خدماتی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

طراحی یک ‌سایت خدماتی برای انواع کسب و کارهایی که خدماتی ارائه می‌دهند بسیار مناسب است. برخی از کسب و کارهایی که می‌توانند از یک وب‌سایت خدماتی بهره ببرند عبارتند از:

  1.  کسب و کارهای خدمات آنلاین مانند مشاوره آنلاین، خدمات طراحی وب‌سایت، ترجمه، و …
  2.  رستوران‌ها و کافه‌ها که می‌توانند منوی خود را ارائه دهند و رزرو آنلاین قرار دهند.
  3.  سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها که مشتریان می‌توانند وقت خود را آنلاین رزرو کنند.
  4.  کسب و کارهای حمل و نقل مثل شرکت های باربری.
  5.  خدمات ورزشی و تناسب اندام مانند استودیوهای ورزشی و هواداران سلامتی.
  6.  سازمان های مهاجرتی
  7.  کسب و کار های درمانی و پزشکی
  8. فروشگاه‌های آنلاین که خدماتی مانند ارسال رایگان، تخفیف‌های ویژه و … را ارائه می‌دهند.

هر کسب و کاری که می‌خواهد خدمات خود را به صورت آنلاین معرفی و ارائه دهد، می‌تواند از یک وب‌سایت خدماتی بهره ببرد.

طراحی سایت خدماتی برای چه کسب و کارهایی مناسب است

سئو سایت خدماتی

سئو سایت خدماتی به بهینه‌سازی وب‌سایت مربوط می شود که شامل بهبود رتبه وب‌سایت در گوگل، افزایش بازدید سایت و تولید محتوای مفید، بهینه‌سازی عناصر فنی و اصولی وب‌سایت برای بهبود سرعت و سازگاری با دستگاه‌های مختلف است. سایت های خدماتی برای دیده شدن و پیشرفت کسب و کار خود به سئو نیاز دارند و می توانند به کمک آن در صفحه اول گوگل قرار گیرند. اگر به دنبال رشد سایت و موفقیت کسب و کار خود هستید بهتر است با کارشناسان و سئوکاران حرفه ای ما تماس بگیرید.

سئو سایت مهاجرتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *