طراحی سایت ارزان، ثبت سفارش

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

صرفه‌جویی و کاهش هزینه ها جزو دغدغه های همه افراد است. همه کسانی که قصد طراحی سایت (Web Design) دارند به دنبال راه حلی هستند که یک سایت ارزان طراحی کنند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که کیفیت ساخت و ب سایت را فدای ارزان بودن نکنید و در کنار پایین بودن هزینه طراحی سایت به حرفه ای بودن سایت هم دقت داشته باشید. برای راه اندازی سایت ارزان، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بررسی نیازها
  • برنامه‌ریزی
  • انتخاب سیستم مدیریت محتوا
  • انتخاب قالب
  • طراحی و توسعه
  • بهینه‌سازی
  • تست و راه‌اندازی
  • انتشار
  • نگهداری و به‌روزرسانی

طراحی سایت ارزان وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا ارزان و قدرتمند است که بسیار محبوب است. یکی از دلایلی که طراحی سایت با وردپرس ممکن است کم هزینه‌تر باشد، این است که وردپرس ابزارها،پلاگین‌ها و قالب‌های آماده‌ای دارد که می‌توانید از آن‌ها برای راه اندازی سایت استفاده کنید. درصورتی که قصد داشته باشید وب سایت خود را با CMS وردپرس راه‌اندازی کنید هزینه‌ها برای شما کمتر خواهد بود. هزینه ساخت سایت با وردپرس به عواملی همچون، نوع سایت، میزان سفارشی سازی سایت، پلاگین‌های مورد نیاز و … بستگی دارد.

طراحی سایت ارزان وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

ساخت وب‌سایت فروشگاهی نسبت به دیگر انواع وب‌سایت ها هزینه بالاتری دارد. قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عواملی همچون پیچیدگی طراحی، تعداد صفحات و امکانات، سفارشی سازی، تجربه و مهارت طراحی و … بستگی دارد. اگر بصرفه بودن هزینه طراحی سایت برای شما اهمیت زیادی دارد توصیه ما به شما این است که با شرکت شورتکات پلاس تماس بگیرید، چراکه این شرکت در کنار خدمات حرفه‌ای که ارائه می‌دهد هزینه‌های پایینی را در نظر می‌گیرد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی ارزان‌تر از سایت های فروشگاهی است. دلیل ارزان‌تر بودن سایت های شرکتی این است که کمترین تراکنش مالی را در مقایسه با فروشگاه آنلاین دارد، سایت های فروشگاهی نیاز به امکاناتی مانند سیستم مدیریت محصولات، گزارشدهی فروش، سبد خرید و پرداخت آنلاین دارد، وب سایت های فروشگاهی نیاز به بهینه سازی بیشتر برای جلب مشتری دارد.

البته هزینه طراحی و توسعه سایت بستگی به عوامل مختلفی مانند اندازه و پیچیدگی پروژه، تکنولوژی مورد استفاده، شرکتی که برای ساخت سایت خود در نظر می‌گیرید دارد. بنابراین، همیشه بهتر است قبل از شروع پروژه با توسعه دهندگان مختلف مشورت کنید تا هزینه‌های دقیق‌تری برای طراحی سایت مورد نظرتان داشته باشید.

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی وب‌سایت شخصی با کمترین هزینه

وب سایت شخصی نیز مانند سایت های شرکتی با هزینه کمتری نسبت به دیگر انواع سایت ها راه اندازی می شود. امکاناتی که سایت های شخصی نیاز دارد در مقایسه با انواع دیگر وب سایت ها کمتر است، افزونه های پیچیده ای نیاز ندارد، تعداد صفحات کمتری نسبت به سایت های دیگر دارد، به همین خاطر قیمت راه اندازی سایت های شخصی کمتر است.

طراحی وب سایت شخصی با کمترین هزینه

هزینه طراحی سایت ارزان

سفارش ساخت سایت ارزان

برای سفارش طراحی سایت ارزان و استعلام قیمت ها شما باید به دنبال یک تیم توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای و باتجربه دارید. کافی است با یک شرکت برنامه نویسی یا یک تیم طراحی سایت تماس بگیرید و بعد از بیان نیازمندی‌ها و جزئیات سایت مورد نظر هزینه ساخت وب‌سایت را بپرسید و سفارش راه‌اندازی وب‌سایت بدهید. خدمات طراحی سایت به بهترین شکل و بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

سفارش طراحی سایت ارزان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *