طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و حرفه ای

سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

سفارش سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در واقع ساخت فضایی برای معرفی شما و خدمات یا محصولاتی است که ارائه می‌کنید. در این فضا می‌توانید با تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی خدمات یا محصولات خود را به مشتریان بشناسانید و به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. در سایت فروشگاهی (shopping website) طراحی، خدمات ارائه شده و پشتیبانی بسیار مهم است و باید به نحوی در آن تولید محتوا کنید که در جستجوهای گوگل سایت شما بیشترین آمار بازدید را کسب کند. صاحبان فروشگاه‌های آنلاین در بسیاری از اوقات از افراد حرفه‌ایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، برای طراحی سایت یا تولید محتوا آن بهره می‌برند.

مشاوره رایگان | طراحی سایت فروشگاهی

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

خیلی ساده است که در شبکه‌های اجتماعی یک صفحه ایجاد کنیم و با تولید محتوای مستمر دنبال کنندکان خود را افزایش دهیم و به فروش برسیم. اما بسیاری از اوقات صاحبان فروشگاه ها اقدام به ساخت سایت فروشگاهی نیز می‌کنند. شاید در ابتدا چنین به نظر برسد که افراد کمی از سایت بازدید می‌کنند و این کار لطف چندانی به بیزنس شما نمی کند اما این تنها یک گمان است و طراحی سایت فروشگاهی برای صاحبان بیزنس ها از نان شب نیز واجب تر است. پیاده سازی سایت فروشگاهی مهم است زیرا باعث ایجاد بستر دیگری برای فروش می‌شود. علاوه بر آن پاسخگوی سوالات بسیاری از مشتریان خواهد بود. ساخت سایت فروشگاهی علاوه بر گسترش کسب و کار شما، از محدود شدن خدمات شما به دنیای واقعی جلوگیری می‌کند.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

بازاریابی محتوا

داشتن یک سایت حرفه ای مزایای بسیار زیادی دارد و بازاریابی محتوا یکی از آنهاست. این استراتژی به شما این شانس را می دهد که حتی بیشتر به مشتریان خود نزدیک شوید . این کار را با ارائه محتوایی انجام دهید که به حل مشکلات و تبدیل شدن به یک مرجع در بازاری که در آن فعالیت می کنید کمک می کند. علاوه بر این، ارائه محتوای ارزشمند بهترین راه برای متمایز شدن از رقبا است. بنابراین، هر روز برند خود را بیشتر تقویت می‌کنید.

محیط آنلاین محیطی است که روزانه تعداد قابل توجهی از افراد به آن دسترسی دارند که این محیط فعالیت را در انجام فرآیند ارتقای یک ایده تجاری، محصول، خدمات و غیره موثر می کند. این محیط فعالیت هم برای معاشرت و هم برای انجام فعالیت هایی با هدف کسب بالاترین سود ممکن استفاده می شود.

نکاتی که در ساخت سایت فروشگاهی باید به آن توجه داشت

برای ایجاد سایت فروشگاهی باید به سه بخش توجه کنید:

بخش استراتژیک :

شامل همه چیزهایی که باید قبل از تصمیم گیری برای افتتاح یک فروشگاه آنلاین بدانید مانند:

1.. مطمئن شوید کسب و کار شما واقعاً کار می‌کند

2. شما نمی توانید به تنهایی یک فروشگاه اینترنتی خوب بسازید

3. یک فروشگاه اینترنتی خوب ارزان یا رایگان نیست.

4. نحوه انتخاب موتور برای فروشگاه اینترنتی

5. قالب یا طراحی منحصر به فرد

بخش فنی:

شامل همه چیزهایی است که شما باید در طول فرآیند توسعه پیاده سازی کنید تا بیشترین بهره را از فروشگاه آنلاین ببرید. قبل از شروع توسعه یک فروشگاه آنلاین به موارد زیر فکر کنید:

  • ساختار کالا
  • فیلدهای سفارشی
  • تبادل داده (صادرات/واردات)
  • صفحات فرود
  • روش های پرداخت و تحویل
  • یکپارچه سازی با CRM
  • چت تجاری
  • تلفن آنلاین

بخش سازمانی:

که شامل همه چیزهایی که قطعاً پس از ایجاد و راه اندازی فروشگاه بایدبه طور مستمر انجام دهید. مانند:

  • سرمایه گذاری مداوم
  • زمان و تلاش زیاد
  • بازاریابی
  • تولید محتوای موثر و مفید
  • پشتیبانی فنی و قوی

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت‌های فروشگاهی نکات زیادی حائز اهمیت هستند. سایتی که طراحی می‌شود مانند ویترین فروشگاه شماست و شما باید با محتوای جذاب و مفید که به درستی شما و خدماتتان را معرفی می‌کند، فروشگاه خود را بیارایید. این امر باید به گونه ایی باشد که مشتری در سایت شما بماند و از بخش‌های مختلف آن بازدید کند. طراحان سایت ما در شرکت شورت کات پلاس در مدت زمان کم و با نهایت دقت و در نظر گرفتن اصول اصلی طراحی سایت، در کنار شما هستند تا صاحب سایت ارزشمندی برای فروشگاه و محصولات خود شوید.

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

راه اندازی سایت فروشگاهی

ویژگی ساخت وب سایت فروشگاهی در شورت کات پلاس

در شرایط بازار مدرن، فروشگاه اینترنتی سودآورترین راه حل اقتصادی برای ایجاد کسب و کار شماست. فرآیند ایجاد یک فروشگاه آنلاین به سادگی نصب گام به گام برنامه ها بر روی رایانه است. طراحان سایت ما در شرکت شورت کات پلاس که سابقه دهه ها کار در این زمینه را دارند به صورت حرفه‌ای اقدام به طراحی سایت برای فروشگاه شما می‌کنند. خدمات طراحی سایت برای بیزنس ها با هدف افزایش فروش انجام می شود. ما در شرکت شورت کات پلاس تمام باگ های سایت شما را بررسی و برطرف می‌کنیم تا مشتریان امکان خریدی آسان و سریع را داشته باشند.

مواردی که یک فروشگاه اینترنتی موفق باید داشته باشد:

 

1. ساخت سایت مطابق سلیقه مشتری

علاوه بر مواردی که به تفصیل در خطوط پیشین ذکر کردیم، ساخت سایت فروشگاهی مطابق سلیقه مشتری نیز جزو خدمات و ویژگی های طراحی سایت در شرکت شورت کات پلاس می باشد. علاوه بر جذابیت بصری و طرح رنگ ها بر اساس روانشناسی رنگ، سلیقه شما نیز برای گروه ما بسیار مهم است. در پایان، نتیجه طبق استانداردهای طراحی سایت و البته کاملا مطابق با سلیقه شما خواهد بود.

2. تحلیل و تحقیق مخاطبان هدف

با مطالعه مشتری، ویژگی های طاقچه پلت فرم معاملاتی آینده برای شکل گیری یک طرح واقعی ضروری است. به عبارت دیگر، یک محدوده بصری صحیح و قابل درک برای مخاطبان هدف شما. به همین دلیل است که برای یک طراح وب مهم است که تصویر واضحی از مخاطبان هدف در مقابل چشمان خود داشته باشد: جنسیت، سن، وابستگی اجتماعی، علایق، نوع فعالیت حرفه ای. همه آن ویژگی هایی که بر رفتار خرید و خرید تأثیر می گذارند.

3. ریسپانسیو بودن سایت

سایتی که به سفارش شما طراحی می‌کنیم ریسپانسیو خواهد بود؛ به این معنی که در تمام دستگاه های هوشمند و با تمام موتور جستجوها به خوبی نمایش داده خواهد شد. در واقع طراحان ما ظاهر وبسایت شما را به گونه ایی طراحی می‌کنند که که در تمام دستگاه های هوشمند مناسب باشد. این کار سبب می‌شود کاربران ارتباط بهتری با وبسایت شما برقرار کنند و از خلاقیت و کارآمدی طراحی های شرکت ما حکایت می‌کند.

4. پشتیبانی طولانی مدت

شما حتما باید از پشتیبانی سایت استفاده کنید چرا که این کار باعث دوام و سالم ماندن سایت شما خواهد شد. اگر سایت شما از این نظر قوی باشد، همیشه در مسیر رشد خواهد بود. ما در شرکت شورت کات پلاس به شما خدمات پشتیبانی طولانی مدت ارائه خواهیم کرد و به بقا و افزایش بازدید سایت شما کمک می‌کنیم. فعالیت های پشتیبانی ما تنها در جهت حفظ رضایت شما و مطابق با اصول صورت خواهد گرفت.

5. سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی برای گوگل

محتوایی که ما در سایت شما قرار می‌دهیم سئو شده و بهینه سازی شده است. این امر یعنی اینکه با رعایت قوانین گوگل و تولید محتوای هدفمند، سعی می‌کنیم سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود. به این ترتیب آمار بازدید سایت شما بالاتر خواهد رفت و روزانه هزاران نفر به سایت فروشگاهی شما سر می‌زنند. رعایت این نکات در ساخت سایت فروشگاهی بالطبع فروش شما را افزایش می‌دهد و باعث رونق و گسترش کسب و کار شما است. افزایش رتبه سایت های فروشگاهی خود را از کارشناسان سئو ما بخواهید.

سئو سایت فروشگاهی

6. مجهز به درگاه پرداخت آنلاین

درگاه های پرداخت اینترنتی یکی از خدمات مهم فروشگاه های اینترنتی است که شورت کات پلاس این امکان را برای تمام سایت های فروشگاهی ایجاد می کند.

7.  پیاده سازی استراتژی های پیشرفته برای بازاریابی

به لطف تخصص در تجارت الکترونیک، ما می توانیم قابلیت های پیشرفته ای را نصب کنیم که به ما امکان فروش را می دهد. به عنوان مثال، ماژول‌هایی که سبد خریدها یا خریدهایی را که محقق نشدند شناسایی می‌کنند و می‌توانیم ایمیل‌های خودکار را برای تشویق مشتری برای تکمیل خرید ارسال کنیم. یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مفید، پیاده‌سازی ماژولی است که به مشتری اجازه می‌دهد با ورود به سیستم با داده‌های شبکه‌های اجتماعی خود وارد پلتفرم شود.

8. داشتن جستجو پیشرفته در سایت های فروشگاهی

در طراحی وب سایت فروشگاهی به علت وجود حجم زیادی از صفحات و اطلاعات کاربران برای جستجو محصولات دچار مشکل می شوند. طراحان ما برای حل این مشکل از امکانات جستجو پیشرفته استفاده می کنند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه ساخت سایت فروشگاهی

تیم ما با بهترین قیمت ها و در مدت زمان کم می‌تواند سایت فروشگاهی اختصاصی شما را طراحی کند و با دیزاین زیبا و جذابیت بصری بالا و همچنین پشتیبانی طولانی مدت در کنار شما خواهد بود. تعرفه های طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به موارد متعددی مانند طراحی سایت با ورد پرس، امکانات سایت، نوع سایت، زمینه فعالیت سایت و … مرتبط است.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

قبل از سفارش سایت باید نیازهای خود را برای سایت فروشگاهی مشخص کنید. سپس بهترین راه، پیدا کردن یک تیم توسعه دهنده وب حرفه ای است که تجربه توسعه و سئو سایت های فروشگاهی را دارند.

ما در تیم شورت کات پلاس ابتدا مشاوره رایگان ارائه می دهیم تا در مورد خواسته های شما و زمینه فعالیت سایت صحبت کنیم و سپس مطابق با موارد توافق شده تعرفه ها را خدمت شما ارسال می کنیم. نمونه سایت های فروشگاهی طراحی شده در شورت کات پلاس را در بخش نمونه کارهای طراحی سایت مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *