هزینه طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی

هزینه طراحی سایت وردپرس

هزینه طراحی و پشتیبانی سایت وردپرس

امروزه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری، داشتن یک وب سایت کاربردی است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا فوق‌العاده است که تمام نیازهای طراحان سایت را برای ساخت انواع سایت‌ها برآورده می‌کند. شورتکات پلاس یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت است که با توجه به نیاز شما بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی آشنا کنیم.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت وردپرسی

یکی از مهمترین فاکتورهای مشتریان برای سفارش طراحی سایت وردپرسی، قیمت سایت (Website Cost) است. قیمت طراحی سایت وردپرسی برای سایت‌های  شرکتی،  فروشگاهی، آموزشی و … متفاوت است. زیرا هرکدام از وب سایت‌ها امکانات و اهداف متفاوتی دارند. عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت وردپرس :

  • نوع وبسایت
  • امکانات سایت
  • نوع دامنه
  • تعداد صفحات سایت
  • خرید هاست یا میزبانی وب
  • گرافیک و سبک طراحی قالب وردپرس
  • چند زبانه بودن
  • پشتیبانی سایت
عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت

قیمت پشتیبانی سایت وردپرسی

سفارش طراحی سایت با وردپرس

برای سفارش طراحی سایت وردپرس باید یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و متخصص را انتخاب کنید. تیم باتجربه شورتکات پلاس خدمات طراحی سایت وردپرس را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. با سفارش طراحی وبسایت وردپرس از شورتکات پلاس می‌توانید صاحب کسب‌ و کار آنلاین خود با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان شوید. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی  و سفارش سایت  می‌توانید به صورت حضوری و تلفنی با ما در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و هزینه طراحی سایت وردپرسی مورد نظر خود را استعلام بگیرید و برای ثبت سفارش طراحی سایت توسط یک تیم حرفه‌ای اقدام کنید.

سفارش طراحی سایت با وردپرس

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

تیم مجرب شورتکات پلاس علاوه بر طراحی سایت حرفه‌ای‌، پشتیبانی و بهینه سازی آن‌ها را به بهترین شکل ارائه می‌دهند. قیمت پشتیبانی سایت وردپرسی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هرکدام از سایت‌ها استراتژی مشخصی در نظر می‌گیریم. تیم پشتیبانی و کارشناسان سئو ما، بروزرسانی و پشتیبانی وردپرس را با توجه به اهداف کسب و کار کارفرمایان و در نتیجه موفقیت آن‌ها پیش می‌برند. هزینه طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی باتوجه به نیاز کارفرمایان محترم و خدماتی که در این راستا انجام می‌شود، تعیین می‌گردد.

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

عوامل موثر بر هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

پشتیبانی سایت وردپرس برای موفقیت و پیشرفت سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان ما برای نگهداری و بهینه سازی وب سایت ها خدماتی ارائه می‌دهند. هزینه این خدمات براساس پرارمترهای زیر تعیین می‌شود.

  • نیاز کارفرما
  • نوع سایت
  • خدمات سئو و پشتیبانی سایت و نوع پکیج درخواستی
  • خدمات پروژه ای یا ساعتی
  • پیچیدگی سایت
عوامل موثر بر هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

پشتیبانی سایت وردپرس با کمترین هزینه

هزینه طراحی و پشتیبانی سایت وردپرسی در شورتکات پلاس نسبت به شرکت های طراحی سایت دیگر بسیار مقرون به صرفه است. ما در تلاش هستیم با توجه به عوامل ذکر شده در این مقاله و مهمتر از همه این عوامل با در نظر گرفتن بودجه کارفرمایان عزیز، مناسب‌ترین و کمترین هزینه را تعیین کنیم. با مشاهده نمونه کارهای موفق طراحی سایت و خدمات سئو سایت شورتکات پلاس با خیال راحت و بدون نگرانی در مورد هزینه‌ها، طراحی و پشتیبانی سایت‌های خود را به ما بسپارید.

پشتیبانی سایت وردپرس با کمترین هزینه

هزینه پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی

قیمت پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی براساس میزان پیچیدگی، حجم ترافیک و نوع کارهای پشتیبانی مورد نیاز محاسبه می‌شود. رفع سریع مشکلات و خطاهای سایت های فروشگاهی اهمیت زیادی دارد. اگر در سیستم پرداخت آنلاین مشکلی پیش بیاید، خسارت زیادی به درآمد کسب و کارهای آنلاین وارد می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *