طراحی پیچ اینستاگرام

طراحی پیج اینستاگرام چیست؟

طراحی پیج اینستاگرام چیست

طراحی پیج اینستاگرام شامل طراحی ظاهر حساب کاربری و محتوای ارائه شده در این شبکه اجتماعی است. طراحی پیج اینستا شامل انتخاب نام کاربری مناسب، انتخاب عکس مناسب برای پروفایل، تنظیمات بیو اینستاگرام، انتشار پست‌های جذاب و متنوع، استوری‌ها، هایلایت‌ها، هشتگ‌ها، برچب‌ها، پاسخگویی به کامنت‌ها، هماهنگی ظاهری با موضوع پیج و استفاده از ابزارها و امکانات مناسب برای جذاب‌تر شدن پیج اینستاگرام شما می‌شود.

طراحی پیج کاری اینستاگرام

طراحی پیج های کاری اینستاگرام (Instagram Business account) دارای ویژگی‌های خاصی هستند. نام و نام خانوادگی یا نام برند برای بهتر شناخته شدن، درج یک توضیح مختصر در مورد فعالیت در قسمت بیوگرافی اینستاگرام، درج عکس پروفایل جذاب که باعث شناخت شما می شود، ایجاد پست و استوری در زمان‌های مشخص در مورد موضوع اصلی پیج، استفاده از هشتگ‌های مناسب با عبارات کلیدی در رابطه با موضوع شما، تعامل با مخاطبان و پاسخگویی به کامنت‌های آن‌ها، داشتن تنوع در تولید محتوا، رعایت زمان‌بندی برای انتشار پست‌ها، استفاده از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت، رنگ‌بندی جذاب و مخاطب پسند از جمله اصولی است که برای پیج های کاری باید رعایت شود.

بیشتر بدانید: تبلیغات در اینستاگرام

ابزارهای طراحی گرافیک پیج اینستاگرام

برای طراحی گرافیک اینستاگرام از ابزارهای مختلفی می توان استفاده کرد. هریک از ابزارهای طراحی گرافیک که برای اینستاگرام استفاده می شود امکانات و قابلیت هایی دارد. طراحان گرافیک براساس نیاز ابزار مناسب را انتخاب می کنند. این ابزارها شامل موارد زیر هستند:

  • کانوا
  • فتوشاپ
  • الیستریتور
  • اینشات
  • کپکات
  • فونتو
  • اپلیکیشن Fotor

طراحی پیج اینستاگرام شامل چه مواردی است؟

طراحی یک پیج اینستاگرام شامل قسمت‌های مختلفی است. در زیر اجزای مختلف طراحی پیج اینستاگرام ذکر شده است:

  • عکس پروفایل: انتخاب یک تصویر نمایه خوب و جذاب برای نمایش هویت پیج شما.
  • نام کاربری: نام کاربری در جذابیت پیج تاثیر چشم‌گیری دارد.
  • بیو اینستا: متن مختصری برای بیان اهداف و موضوعات پیج خود انتخاب کنید.
  • استوری‌ها: طراحی استوری‌های جذاب و مناسب در جذب مخاطب تاثیر بسیاری دارد.
  • پست‌ها: طراحی انواع پست و ریلزهای چاشی از جمله اجزای مهم در پیج اینستاگرام هستند.
  • هایلایت‌ها:هایلایت‌ها می تواند شامل استوری‌های پیشین باشد، که می‌توانند برای مشاهده دائمی قرار داده شوند.
  • کپشن: کپشن شامل، متنی است که همراه تصویر یا ویدیوها می‌باشد و شامل توضیحات و هشتگ‌ها می‌شود.
  • هشتگ‌ها: هشتگ‌ها برچسب‌های کلمات کلیدی هستند که به دیگر افراد کمک می‌کند مطالب شما را پیدا کنند.
  • لوکیشن: لوکیشن در اینستاگرام شامل، افزودن مکان تصاویر و ویدیوها است.
  • تگ کردن: امکان تگ کردن افراد و برندهای دیگر در پست‌ها یا استوری‌ها وجود دارد.
  • مسابقات و قرعه‌کشی: برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی برای داشتن تعامل با دنبال‌کنندگان.
  • پیوند‌دهی: برای افزایش فروش یا ترافیک می توان از پیوند به سایت استفاده کرد.
طراحی پیج اینستاگرام شامل چه مواردی است؟

طراحی پیج اینستاگرام توسط ادمین‌های شورتکات پلاس

طراحی پیج اینستاگرام معمولاً توسط طراحان و گرافیست‌ها انجام می‌شود. این افراد مسئول ایجاد طرح و رابط کاربری صفحه، انتخاب رنگ‌ها، فونت‌ها و دیگر تنظیمات ظاهری پیج هستند تا صفحه برای کاربران جذاب باشد و مطالب بصری جذابیت بیشتری برای دنبال‌کنندگان ایجاد کند. ما در شرکت شورتکات پلاس طراحان گرافیک حرفه‌ای استخدام کرده‌ایم که به طراحی پیج اینستاگرام می پردازند.

بیشتر بدانید: ادمین اینستاگرام

گرافیست های تیم شورتکات پلاس دارای خلاقیت و استعداد هنری برای طراحی زیبا و جذاب هستند،  اصول طراحی گرافیکی و ترکیب رنگ‌ها را بخوبی می شناسند، توانایی تعامل با مخاطبان و درک نیازهای آن‌ها را دارند و علاقه‌مند به یادگیری و آپدیت نمودن اطلاعات و دانش خود هستند. برای درخواست سفارش طراحی پیج اینستاگرام توسط شورتکات پلاس با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

طراحی پیج اینستاگرام توسط ادمین های شورتکات پلاس

چرا طراحی پیج اینستاگرام مهم است؟

طراحی صفحه‌ی اینستاگرام شما نقش بسیار مهمی در ایجاد اولین تاثیر و انطباق با نیازهای دنبال‌کنندگان دارد. یک طراحی زیبا و متعادل با تمامی موارد لازم اطمینان می‌دهد که صفحه شما جذاب و حرفه‌ای باشد. هرچقدر پیج اینستاگرام شما طراحی با کیفیت تری داشته باشد، باعث جذب مخاطب بیشتر می شود. در صورتیکه مخاطبان بیشتری وارد پیج شما شوند فروش شما بیشتر خواهد شد و درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

اهمیت طراحی پیج اینستاگرام

اصول طراحی پیج اینستاگرام

  • استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب
  • ایجاد هماهنگی در طراحی محتوا، تصاویر و ویدیو ها
  • استفاده از فیلترها و دیگر ابزارها برای ویرایش تصاویر
  • حفظ هارمونی رنگ‌ها و همسانی در فونت‌ها
  • ارتقاء تجربه کاربری با ترکیب متن و تصویر
  • انتخاب موضوعات متنوع و جذاب برای پست‌ها و استوری‌ها
  • فعالیت برند در شبکه‌های اجتماعی و تعامل با کاربران
  • استفاده از استوری‌ها و ویدیوها برای جذب توجه بیشتر مخاطبان
  • توجه به زمان‌بندی مناسب برای انتشار پست‌ها
  • پیشرفت و به‌روزرسانی مداوم در طراحی و محتوای پیج
  • شناخت دقیق مخاطبان و تنظیم محتوا بر اساس نیاز آن‌ها

اصول طراحی پیج اینستاگرام

هزینه طراحی قالب‌های پیج اینستاگرام

هزینه طراحی قالب‌های پیج اینستاگرام براساس موارد مختلف متفاوت است. این هزینه ها براساس موارد زیر تعیین می گردد.

  • نوع و حجم محتوای مورد نیاز
  • پیچیدگی و طراحی گرافیک قالب‌ها برای پیج اینستاگرام
  • ابزارهای مورد نیاز برای طراحی گرافیک
  • زمان تعیین شده برای تحویل
  • میزان تخصص و تجربه گرافیست
  • نیاز به سفارشی نمودن طرح قالب

برای اطلاع از هزینه دقیق طراحی پیج اینستاگرام با کارشناسان ما در شورتکات پلاس تماس بگیرید.

هزینه طراحی قالب های پیج اینستاگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *