بالا بردن سایت در سرچ گوگل

بالا آمدن سایت در گوگل

ترفند های بالا بردن رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سایت در سرچ گوگل به معنای این است که وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو همچون گوگل قرار بگیرد. برای بهبود رتبه سایت در سرچ گوگل لازم است فعالیت هایی را انجام دهید که در ادامه به همه آن ها اشاره خواهیم کرد. هر گاه وب سایت شما در صفحات اول گوگل پیدا شود، ترافیک و بازدید سایت شما بیشتر خواهد شد. بالا‌آمدن سایت در سرچ گوگل دارای مزایای زیر است:

  • افزایش اعتبار سایت
  • افزایش ترافیک و بازدید سایت
  • افزایش درآمد و کاهش هزینه ها
  • رقابت با دیگر وب سایت ها و رقبا
  • افزایش مخاطبین شما
دریافت مشاوره رایگان | بالا بردن سایت در سرچ گوگل

روش های بالا آمدن سایت در گوگل

برای اینکه وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، روش ها و راهکارهای زیادی وجود دارد. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به مجموعه روش‌ها و فرآیندهایی اطلاق می شود که با هدف افزایش ترافیک (Increase traffic) در صفحات نتایج موتورهای جستجو اجرا می‌شود. ما در اینجا شما را با راه حل‌های بهبود رتبه سایت در گوگل آشنا خواهیم کرد. تا پایان مقاله با ما همراه‌باشید که راه‌های بالا‌ بردن سایت در سرچ گوگل را برای شما بیان‌کنیم.

روش های بالا آمدن سایت در گوگل

انتخاب کلمات کلیدی تخصصی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب می‌تواند به بالاآمدن سایت در گوگل کمک کند. برای رتبه‌بندی بهتر در گوگل، باید کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنید که با هدف کاربر و محتوای سایت شما مرتبط باشد.عبارات کلیدی بهتر است با توجه به نیاز و علاقه‌مندی کاربران انتخاب شود. همچنین، باید مطمئن شوید که عنوان و توضیحات صفحه شما شامل این کلمات کلیدی باشد. در انتخاب کلمات کلیدی، از جملاتی استفاده کنید که مخاطبان به دنبال آن‌ها هستند و همچنین در متن خود برای استفاده از عبارات کلیدی از روش طبیعی و کاربردی استفاده کنید تا محتوای شما بهتر به خوانندگان برسد.

سئو داخلی

سئو داخلی یا On-page SEO به کارگیری روش‌ها و تکنیک‌هایی برای بهبود عملکرد صفحات وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل گفته‌می‌شود. با استفاده از روش‌های سئو داخلی، شما می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود را در گوگل کمک کنید. سئو داخلی فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت محتوا، سرعت بارگیری صفحات، رابط کاربری، کلمات کلیدی و تگ های Hthml و … را مورد بررسی قرار می دهد و به بهینه سازی وب سایت شما کمک‌می کند.

تولید محتوای حرفه ای و سئو محور

محتوای که شما در وب سایتتان قرار می دهید باید به گونه ای باشد که کاربر را به هدف خود برساند و با عبارات کلیدی شما مرتبط باشد. تولید محتوا در صورتی به بالا‌آمدن سایت در گوگل کمک‌می‌کند که سئو شده‌باشد و خوانایی بالایی داشته‌باشد. شما باید متن خود را ساده و روان بیان کنید.

تولید محتوای حرفه ای و سئو محور | بالا بردن سایت در سرچ گوگل

رابط کاربری جذاب و با کیفیت

شما باید در کنار تولید محتوای حرفه‌ای یک رابط کاربری جذاب و با کیفیت به کاربران خود ارائه دهید. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که کاربران را به راحتی به هدفشان برساند. در صورتی که سایت شما رابط کاربری مناسبی نداشته باشد نرخ پرش وب سایت شما افزایش خواهد یافت.

ساخت بک لینک با کیفیت

شما می توانید با ساخت بک لینک در وبلاگ ها و شبکه‌های اجتماعی پربازدید و محبوب به دیده‌شدن وب سایت خود کمک کنید. ایجاد بک لینک از سایت های با اعتبار و سئوی بالا به سایت شما و ایجاد محتوای با ارزش و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باعث می شود وب سایت شما نزد گوگل محبوبیت بیشتری پیدا کند و به افزایش رتبه سایت کمک‌می‌کند.

معرفی سایت به گوگل

ایندکس سایت در سرچ کنسول گوگل، به وبمسترها این امکان را می‌دهد تا با فرستادن نقشه‌ی سایت و صفحات مورد‌نظر به گوگل، فرایند ایندکس‌شدن سریع‌تر و بهتر صورت‌بگیرد. با این کار، شما می‌توانید از نمایش سریع‌تر صفحات سایتتان در نتایج جستجوی گوگل بهره‌مند‌شوید. همچنین، با مشاهده وضعیت فهرست‌های گوگل در سرچ کنسول، می‌توانید با رفع خطاهای احتمالی وبسایت خود، به بهبود جایگاه و نمایش صفحات خود در نتایج گوگل کمک کنید.

معرفی سایت به گوگل | بالا بردن سایت در سرچ گوگل

تبلیغات در صفحه اول گوگل

یکی دیگر از راه‌های بالا‌بردن سایت در سرچ گوگل تبلیغات در صفحه اول گوگل است. به این صورت که، برای رسیدن به صفحه اول گوگل در مورد یک کلمه کلیدی خاص، شما می‌توانید از روش تبلیغات پرداختی گوگل استفاده‌کنید. در این روش شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای به گوگل، تبلیغاتی را برای کلمات کلیدی خاص خود ایجاد کنید و آن ها را در بالای صفحه نتایج جستجو قرار دهید.

بالا‌بردن بازدید سایت با نرم افزار

بالا‌بردن بازدید سایت با نرم افزار به معنای استفاده از نرم‌افزار یا ربات‌های خودکار برای افزایش ترافیک و بازدید سایت است که موتورهای جستجو این روش را غیر قانونی و تقلب می دانند. برای جلوگیری از پیشرفت این روش‌های تقلبی، موتورهای جستجوی بزرگ مانند گوگل و بینگ الگوریتم‌های خود را بروزرسانی کرده‌اند تا بتوانند به موجودیت‌هایی که این روش‌ها را به کار می‌برند، پی ببرند و محدودیت‌هایی اعمال کنند.

شما به جای استفاده از این روش های تقلبی می توانید وب سایت خود را به یک تیم برنامه نویسی و پشتیبانی حرفه ای بسپارید که از راه درست سایت شما را در صفحات اول نتایج قرار دهند. ما یک تیم باتجربه به شما معرفی‌می‌کنیم که تجربه بالا‌آوردن وب سایت های بسیاری در صفحات اول گوگل را دارند. شما با مشاهده نمونه کارهای طراحی و پشتیبانی وب سایت تیم شورتکات پلاس می توانید برای سفارش طراحی سایت و سئو با این شرکت تماس بگیرید. این شرکت، راه‌های ارتباطی خود را در سایت شورتکات پلاس قرار داده است.

بالا بردن بازدید سایت با نرم افزار

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

آمدن به صفحه اول گوگل به چندین عامل بستگی‌دارد:

  • کلمات کلیدی انتخاب‌شده
  • کیفیت محتوای تولید‌شده
  • کیفیت بک لینک هایی که استفاده می شود
  • سرعت بارگذاری سایت
  • سئو صفحات وب

برای اینکه شما بتوانید سایت خود را در صفحات اول نتایج موتورهای جست‌جو پیدا‌کنید باید هزینه‌هایی را برای رسیدن به این هدف در‌نظر‌بگیرید. هر یک از فعالیت های بالا نیازمند زمان و هزینه است. برآورد هزینه دقیق برای رسیدن به صفحه اول گوگل به پارامترهای مختلفی بستگی‌دارد. شما می توانید با چند تیم حرفه ای و با تجربه تماس بگیرید و قیمت طراحی و پشتیبانی سایت را استعلام بگیرید و بعد از محاسبات خود بهترین شرایط را انتخاب کرده و راه اندازی و سئو سایت خود را به بهترین تیم برنامه نویسی و پشتیبانی بدهید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل | بالا بردن سایت در سرچ گوگل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *