رپورتاژ

رپورتاژ آگهی چیست و اهمیت استفاده از آن

رپورتاژ چیست؟ رپورتاژ به معنای انتشار و تبلیغات محصول یا خدمات در رسانه‌های مختلف است. در این روش از انواع مختلف رسانه‌ها مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله و وب سایت‌ها استفاده می‌شود تا برای جذب مشتریان و افزایش فروش یا شناسایی نام یک برند، تبلیغات و اطلاع‌رسانی انجام شود. روش‌های مختلفی برای انجام ریپورتاژ (advertorial) …

رپورتاژ آگهی چیست و اهمیت استفاده از آن ادامه »

گوگل ترندز

گوگل ترندز

گوگل ترندز چیست؟ گوگل ترندز سرویس رایگانی از گوگل است که برای رصد و تحلیل الگوها و روند علاقه کاربران در جستجوهای آنلاین بکار می‌رود. این ابزار به شما امکان می‌دهد که مشاهده کنید که مردم در یک منطقه خاص، برای چه عناوینی با گوگل جستجو می‌کنند. با این ابزار می‌توانید به مقایسه علاقه‌مندی‌های کاربران …

گوگل ترندز ادامه »

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی، بنر سایت، بنر اینستاگرام

بنر چیست؟ بنر، تصویر یا نوشته‌ای است که برای تبلیغ یا جلب توجه مخاطبان در وبسایت‌ها، نرم‌افزارها، صفحات اجتماعی و غیره استفاده می‌شود. بنرها معمولاً شامل یک تصویر یا گرافیک، متن و لینکی به صفحه مربوطه هستند که با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر منتقل می‌شوید. بنرها در اندازه‌ها و فرمت‌های مختلفی …

طراحی بنر تبلیغاتی، بنر سایت، بنر اینستاگرام ادامه »

سرچ کنسول

سرچ کنسول گوگل و اهمیت آن

گوگل سرچ کنسول چیست؟ گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) یا گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools) ابزار رایگان از گوگل است که به صورت رسمی توسط شرکت گوگل ارائه شده‌است. با استفاده از این ابزار، مدیران وبسایت‌ها اطلاعات مهم و مفیدی در مورد عملکرد وبسایت در موتور جستجوی گوگل دریافت می‌کنند.در واقع، با نصب …

سرچ کنسول گوگل و اهمیت آن ادامه »

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و نکات مهم آن

بازاريابي محتوا بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که شامل ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط به منظور جذب یا حفظ یک گروه هدف خاص از مشتریان است. هدف نهایی بازاریابی محتوا (Content Marketing) ایجاد روابط سودآور و بلندمدت با مشتری است. تولید محتوا بسیار شبیه بهینه سازی موتورهای جستجو است. به همین دلیل برای ما …

بازاریابی محتوا و نکات مهم آن ادامه »

اینفوگرافیک چیست و چه کاربردی دارد؟

اینفوگرافیک چیست؟ کلمه “اینفوگرافیک” از “اطلاعات” و “گرافیک” تشکیل شده‌است. اینفوگرافیک (Infographic) نمایشی گرافیکی و بصری از اطلاعات، داده‌ها یا دانش است که برای ارائه سریع و واضح اطلاعات استفاده می‌شود. یک اینفوگرافیک خوب از متن کمی استفاده می‌کند. این ابزار قدرتمندی برای مشاهده داده‌ها، توضیح مفاهیم، ساده‌سازی ارائه‌ها، نقشه‌برداری روابط، شناسایی روندها و برقراری …

اینفوگرافیک چیست و چه کاربردی دارد؟ ادامه »

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس چیست و چه کاربردی دارد؟

گوگل آنالیتیکس چیست؟ گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یک ابزار تجزیه و تحلیل مفید است که به شما امکان می‌دهد عملکرد وب سایت خود را درک کنید و رفتار و نیازهای مشتریان خود را تجزیه و تحلیل نمایید. این ابزار که در نسخه اصلی رایگان است، نه تنها اطلاعاتی در مورد تعداد کاربرانی که از وب …

گوگل آنالیتیکس چیست و چه کاربردی دارد؟ ادامه »

ppc - تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی چیست و چه مزایایی دارد

تبلیغات کلیکی تبلیغات کلیکی یا PPC (پرداخت به ازای کلیک) روشی جدید برای بازاریابی، تبلیغات و فروش بیشتر با کمک موتورهای جستجو  نظیر گوگل است که به منظور افزایش بازدید سایت به واسطه کلیک های کاربران می‌باشد. از طریق پرداخت به ازای کلیک، به ازای هر بازدیدکننده‌ای که روی تبلیغی در وب‌سایت شما کلیک کرده …

تبلیغات کلیکی چیست و چه مزایایی دارد ادامه »

انواع لوگو

انواع لوگو | طراحی انواع لوگو

طراحی لوگو طراحی لوگو مناسب به بیشتر شناخته شدن کسب و کار شما کمک می‌کند. در واقع لوگو بخش اصلی برندسازی هر شرکت و بیزینسی است، زیرا معمولاً اولین نقطه آشنایی مشتریان با شرکت و خدمات آن است. به همین دلیل مهم است که لوگو نشان‌دهنده برند شما باشد و مشتری را به شما متصل …

انواع لوگو | طراحی انواع لوگو ادامه »

وبلاگ

وبلاگ چیست، انواع وبلاگ

وبلاگ چیست وبلاگ یک مجله آنلاین یا وب سایت اطلاعاتی است که توسط یک فرد، گروه یا شرکت اداره می‌شود که به طور منظم محتوای به روز شده را در مورد یک موضوع خاص ارائه می‌دهد. اطلاعات را به ترتیب زمانی معکوس ارائه می‌دهد و به سبک غیر رسمی یا محاوره‌ای نوشته می‌شود. بسیاری از …

وبلاگ چیست، انواع وبلاگ ادامه »