سئو خارجی چیست و چگونه انجام می شود؟

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی با تکنیک هایی سروکار دارد که می توانید از آنها برای تبلیغ وب سایت خود در اینترنت استفاده کنید. أنواع دیگر سئو بیشتر بر روی زیرساخت و محتوای وب سایت متمرکز هستند. وب سایت هایی که محبوبیت بیشتری دارند در رتبه بندی گوگل قرار می گیرند. با استفاده از آن شما می توانید بین سایت خود و سایر سایت ها پیوند برقرار کنید. به طور کلی هر کاری که خارج از وب‌سایت خود انجام می‌دهیم، مانند ارائه رسانه‌های اجتماعی، ساختن بک لینک، سایر وب‌سایت‌هایی که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، نام تجاری، برندسازی و غیره برای بهبود سیستم رتبه‌بندی جستجوی محتوای خود، سئوی خارج از صفحه می‌گویند.

در واقع سئوی خارجی فرآیند تبلیغاتی است که سایت را قادر می سازد در رسانه های دیجیتال شناخته شود. در حین تبلیغ، باید این کار را به روشی بهینه برای موتورهای جستجو نیز انجام دهد. اولین کار سئو خارج از صفحه ایجاد مقالات تبلیغاتی و انتشار این مقالات است. نوشتن مقالات تبلیغاتی مناسب برای حوزه تجاری شما عاملی است که تأثیر مثبتی بر خزیدن سایت در موتورهای جستجو دارد.

انواع سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو فرآیند پیچیده ای است که انواع مختلفی دارد. هدف همه انواع سئو یکسان است: بهینه سازی وب سایت برای دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو.
هنگام بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو، باید صدها قانون را در نظر بگیرید تا عوامل مختلف رتبه بندی موتورهای جستجو را برآورده کنید و در عین حال کاربران خود را راضی نگه دارید.برای سهولت کار، صنعت سئو انواع مختلفی از سئو را ارائه کرده است. هر نوع مسئول مجموعه ای از قوانین سئو است. علاوه بر بهینه سازی وب با سئو در سایت، زمانی که سئو را انجام می دهیم، باید سعی کنیم آن را به صورت خارجی با وب های دیگر مرتبط کنیم تا وب شناخته شده و موقعیت یابی شود. نکته این است که این زیرمجموعه های سئو یک فرآیند مجزا نیستند، فقط راهی برای تقسیم یک فرآیند پیچیده به چندین فرآیند کوچکتر هستند که مدیریت آنها راحت تر است.
انواع مختلف سئو عبارتند از:
• سئو فنی
• سئو داخلی
• سئوی محتوا
• سئو خارج از صفحه
• سئوی محلی
• سئوی موبایل
• سئوی تجارت الکترونیک
مهم ترین آنها سئو فنی، درون صفحه و سئو خارج از صفحه است. هنگام انجام بهینه سازی سئو یک وب سایت تازه تاسیس، فرآیند بهینه سازی به دو صورت داخلی و خارجی انجام می شود. سئوی داخلی و سئوی خارجی فرآیندی است که در مناطق مختلف سایت اعمال می شود اما هدف یکسانی را دنبال می کند. فرآیند سئو داخلی – خارجی به وب سایت راه اندازی شده کمک می کند تا در رتبه اول نتایج جستجو قرار گیرد.

سئو خارجی 1

سئو خارجی و افزایش رتبه سایت

سئو خارجی چگونه انجام می شود؟

سئوی خارجی را می توان به عنوان یک حرکت استراتژیک برای وب سایت در نظر گرفت. به طور کلی ، تمام عملیات سئویی که در شرکت شورتکات پلاس ما در سایت شما انجام می دهیم یک استراتژی است که به شما امکان می دهد در دنیای دیجیتال جایگاهی داشته باشید. با کمک این استراتژی ها شما می توانید در دنیای دیجیتال بمانید و به مخاطبان بیشتری دست بیابید.
در شورت کات پلاس ضمن بهینه سازی وب سایت شما، کار سئو خارجی نیز بر روی سایتتان انجام می شود. سئوی خارجی در کنار سئو داخلی تضمین می کند که وب سایت با وضوح بیشتری در نتایج جستجو ظاهر شده و رتبه بالاتری پیدا می کند. سئوی داخلی و سئوی خارجی اپلیکیشن هایی هستند که می توانند همزمان انجام شوند. هیچ اولویتی در اعمال آنها وجود ندارد. در حالی که سئو داخلی در وب سایت اعمال می شود، سئو خارجی نیز می تواند به طور همزمان انجام شود.

عملیات سئو خارجی در شورت کات پلاس:

ایجاد تولید محتوای باکیفیت، خاص و جذاب که در موتورهای جستجو رتبه بندی شده، کاربر محور، خاص باشد و انگیزه ای برای اشتراک گذاری در خوانندگان ایجاد کند. اتخاذ دستورالعمل‌های باکیفیت موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، Yandex و Bing و ارائه ترافیک بازدیدکننده به سایت شما با استراتژی‌هایی مطابق با دستورالعمل‌های آنها. تلاش برای دریافت لینک از منابع بک لینک با تجزیه و تحلیل محتوا و عملکرد وب سایت های رقبا در رتبه های برتر. تامین نیازهای بک لینک سایت شما از سایت های معتبر با قرابت بخشی و محتوایی که در موتورهای جستجو جایگاهی کسب کرده اند. عدم انجام فعالیت های تبلیغاتی و دوری از سایت هایی که به زباله لینک هایی تبدیل شده اند که نمی توان از آنها به وب سایت شما کلیک کرد. حفظ کیفیت سایت شما با تنظیم تمام لینک های سایتتان به عنوان “nofollow-dofollow” با توجه به برنامه ریزی سئو خارج از سایتتان.

استفاده از ابزار وب مستر گوگل (کنسول جستجوی گوگل) و پیگیری مداوم هشدارهای آن. دریافت نظرات و بررسی های مثبت از Google، Facebook، Instagram، Google Plus، Linkedin، Pinterest، Twitterو دریافت VK .ارسال تصاویر انحصاری، با وضوح بالا و با کیفیت بالا مربوط به صنعت شما به دنیای اینترنت و در دسترس قرار دادن آنها برای دیگران. کارشناسان سئو ما با نشر مطالب در شبکه های اجتماعی ذکر شده و بکار بردن بهترین تکنیک ها باعث بهبود سئو خارجی وب سایت شما می شوند. ایجاد تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، روزنامه، بیلبورد با نام تجاری، کلمه کلیدی و یک شعار خوب که خواننده را به وب سایت شما هدایت می­کند.  

اهمیت و مزایای سئو خارجی

اگر می خواهید سایت شما در فهرست جستجوی گوگل رتبه بالایی داشته باشد، سئوی خارجی یک عامل اجتناب ناپذیر برای شماست. مزایای سئو خارج از سایت در زیر ذکر شده است.
• مطالعات سئو خارج از سایت باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود.
• دستیابی به مخاطب هدف را برای شما آسان تر می کند.
• ترافیک مخاطب هدف سایت شما را افزایش می دهد.
• از شما پشتیبانی می کند تا سایت معروفی باشید که توسط گوگل شناخته شده و قابل مشاهده است.
• به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.
• باعث پشتیبانی سایت شما و جلب اعتماد کاربرانتان می شود.

سئو خارج از صفحه

off page seo

چند تکنیک مهم سئو خارج از صفحه

لینک بیلدینگ محبوب ترین و موثرترین تکنیک سئو خارج از صفحه است. اساساً در شورت کات پلاس ما با ایجاد پیوندهایی به وب سایت شما از سایر سایت ها، سعی می کنیم تا حد امکان رای بیشتری کسب کنیم تا بتوانید از رقبای خود دور شوید و رتبه بالاتری کسب کنید. ما با فعالیت در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و اشتراک گذاری محتوای سایت شما اعتبار سایتتان را افزایش می دهیم. علاوه بر دریافت بک لینک از سایت هایی با امتیاز DR بالا، دریافت بک لینک از سایت های دارای پسوند مانند edu-gov بسیار مهم است و ما در شورتکات پلاس این کار را برایتان انجام می دهیم.

با تمرکز بر سایت های قوی و قابل اعتماد که به سایت شما ارجاع می دهیم رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهیم. همچنین با دریافت بک لینک از سایت هایی که وبلاگ نویسی می کنند مانند وردپرس و با بازکردن وبلاگ در این کانال ها لینک های مرجع را نشان می دهیم، این کار باید به درستی انجام شود تا در چشم گوگل اسپم نشوید.

تفاوت سئو خارجی و داخلی

سئوی درون صفحه به بررسی موضوع سایت یا صفحه شما می پردازد. سئوی خارج از صفحه به میزان معتبر و محبوبیت سایت شما نگاه می کند.
استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو را می توان به دو دسته مختلف تقسیم کرد. سئوی داخلی و سئوی خارج از صفحه. هر دو برای موفقیت سایت ضروری هستند. اما ویژگی ها و معیارهای کاملاً متفاوتی دارند. در حالی که سئو داخلی بر روی بهینه سازی بخش های وب سایت تحت کنترل شما تمرکز دارد، سئو خارج از صفحه بر افزایش اعتبار نام دامنه سایت شما از طریق ایجاد محتوا و به دست آوردن بک لینک از سایر وب سایت ها تمرکز می کند. برای درک بهتر تفاوت بین این دو، باید در سطح پایه نحوه عملکرد الگوریتم های موتورهای جستجو را درک کنید. به عبارت ساده، رتبه شما تا حد زیادی توسط عوامل درون صفحه تعیین می شود، در حالی که رتبه شما در نتایج جستجو تا حد زیادی توسط عوامل سئو خارج از صفحه تعیین می شود. سئو داخلی شامل بهینه سازی عناصر سایت است.

ویژگی های کلیدی سئو داخلی را به عنوان بررسی کلمه کلیدی، برچسب عنوان، توضیحات متا، ساختار URL، لینک داخلی و استفاده از کلمه کلیدی فهرست کرد. در حالی که سئوی خارج از صفحه به افزایش رتبه بندی در موتورهای جستجو اشاره دارد. افزایش اعتبار سایت، حفظ اعتبار دامنه و افزایش آگاهی از برند در حیطه سئو خارج از سایت است. برای سئوی خارج از صفحه، که بیشتر با لینک سازی مرتبط است،تاثیر بهینه سازی محتوا و کیفیت با هم در نظر گرفته می شوند. سئوی درون صفحه که به عنوان بهینه سازی موتورهای جستجو در صفحه نیز شناخته می شود، عمل بهینه سازی بخش های مختلف وب سایت شما مانند دسترسی به سایت، سرعت صفحه، محتوای بهینه شده، کلمات کلیدی، برچسب های عنوان و غیره است که بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. سئو داخلی شامل تمامی عواملی است که می توانید در وب سایت خود کنترل کنید.

سئو خارجی

تکنیک ها و استراتژی های سئو خارجی سایت

بک لینک در سئو خارجی

یکی دیگر از کارهای سئو خارجی بک لینک است که به صورت فرآیند دریافت لینک از سایت های دیگر بیان می شود. لینک هایی که از سایت هایی دریافت می کنید که با وب سایت شما سازگار هستند، شناخت شما را توسط موتورهای جستجو افزایش می دهند. می توانید لینک را از طریق تصویر یا محتوا دریافت کنید. با این حال، مطمئن شوید که کیفیت سایتی که به آن لینک می دهید بالا باشد. درک تعریف سایت توسط دستگاه های رسانه های اجتماعی یکی از عملیات سئو خارجی است. پیوندهای منابع رسانه های اجتماعی نیز وب سایت شما را بهبود می بخشد و به واجد شرایط شدن آن کمک می کند. شما می‌توانید با فرآیند ارتقای وب‌سایتی که با استفاده از شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهید، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

مزایای لینک سازی

یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر سئو خارج از صفحه ساخت بک لینک است که بر رتبه بندی سایت ها تاثیر بسزایی دارد. لینک سازی را می توان به عنوان یک سیگنال اعتماد برای گوگل در نظر گرفت، هرچه بیشتر به سایت های معتبر لینک شده باشید، اعتماد و اعتبار شما نزد گوگل بیشتر می شود. زمانی که فعالیت‌های سئوی خارج از سایت با تولید محتوای اصلی که مولد، جالب، مفید و ارزشمند است، انجام شود، دامنه مخاطبان هدف به طور طبیعی افزایش می‌یابد، ترافیک سایت ارگانیک افزایش می‌یابد، رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش می‌یابد و به اهداف ایجاد شده در سایت می‌رسد. هنگام لینک سازی، مهم است که همیشه به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت بالاترین اولویت است و هم خواسته های مخاطب هدف شما و هم دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو باید در نظر گرفته شود.

حضور در شبکه های اجتماعی یکی از تکنیک های سئو خارج از صفحه

برای معرفی برند و کسب و کارها لازم است در این شبکه ها حضوری فعال و پررنگ داشته باشید. تعامل کاربران با محتوای سایت شما باعث سوشال سیگنال می شود.

رپورتاژ آگهی

کارشناسان سئو برای دیده شدن یک سایت بهتر است در کنار استراتژی های سئو به فکر رپورتاژ و تبلیغات باشید. تبلیغات متنی را برای افزایش سریع تبدیل ها راه اندازی کنید و همزمان روی سئو کار کنید. هنگامی که سایت به بالاترین سطح می رسد، امکان کاهش هزینه یا کنار گذاشتن آن به طور کلی وجود خواهد داشت.

در پایان، باید به خاطر داشته باشید که یک استراتژی سئو خوب ، انتخاب بین سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه نیست. بلکه انواع سئو است که در کنار هم و با مدیریت مسئول سئو سایت را به رتبه اول گوگل می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.