تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

محتوا چیست؟

محتوا به مطالبی گفته می ­شود که از طریق دیداری، شنیداری یا نوشتاری در مورد هر موضوعی برای مخاطب هدف ایجاد می­‌شود. اطلاعات سریع ترین چیزی است که در دنیای امروز منتقل می­‌شود. در این دنیای آنلاین که به سرعت در حال توسعه است، کانال ­های مختلفی وجود دارد که افراد می­ توانند به سرعت و به راحتی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اینجاست که با مفهوم تولید محتوا (Content production) مواجه می‌­شویم. در این مقاله در مورد چیستی محتوا، اهمیت محتوا، نحوه ایجاد محتوای با کیفیت و انواع محتوا صحبت خواهیم کرد. بیایید ببینیم تولید محتوا چیست؟

محتوا چیست

تولید محتوا چیست؟

 از آنجایی که برندها می­ خواهند به مخاطبان هدف خود دست یابند و هویت برند دیجیتالی خود را ایجاد کنند، علاقه مند به تولید محتوا برای تبلیغ محصولات و خدمات خود هستند. محتوا را می­ توان به صورت دیداری، شنیداری یا نوشتاری تهیه کرد طوری که حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزد. انواع مختلفی از محتوا مانند صفحات وب، بیلبوردها، بازی­ ها، صفحه ­های تلویزیون، پیامک، پادکست، گالری، پست ­های رسانه­ ای اجتماعی و غیره  وجود دارد.  بسیاری از مطالب نمونه ­هایی از محتوایی هستند که در زندگی روزمره با آن ها مواجه می‌شویم.

اهمیت تولید محتوا حرفه ای

ایجاد محتوا در انواع قالب ها اهمیت زیادی دارد. دسترسی به مخاطبان هدف و جایی که محتوا را در اختیار آن ها می گذارید نیز مهم تر است. تولید محتوا در دنیای دیجیتال جایگاه بسیار مهمی دارد. افرادی که می خواهند در فضای مجازی حضوری موفق داشته باشند، باید به تولید محتوا توجه ویژه ای داشته باشند. یکی از مواردی که اساس کانال های اینترنتی را تشکیل می‌دهد و کاربران با آن تعامل دارند، محتوا است. همچنین این اطلاعات هستند که حس اعتماد و اطمینان را میان کاربران و صاحبان کسب و کار ایجاد می کنند. انواع محتوا شامل: متنی، تصویری، ویدئویی یا فایل صوتی است. در کانال های رسانه اجتماعی و سایت های تعاملی افراد به تولید محتوا نیاز دارند. امروزه میلیاردها نفر روزانه محتوا تولید و به اشتراک می­ گذارند.

استراتژی محتوا

مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل هایی است که تعیین می کند کدام کانال های ارتباطی برای جذب مخاطب هدف مؤثرتر هستند. یک استراتژی محتوا اهداف بازاریابی شما را مشخص می کند و به شما کمک می کند به طور موثرتری به آنها دست یابید.

استراتژی محتوا بر برنامه ریزی، ایجاد، انتشار و مدیریت محتوا متمرکز است. محتوا نه تنها شامل کلمات موجود در صفحه، بلکه تصاویر و سایر عناصر رسانه ای غنی است. برای بهبود تجربه کاربری یک سایت، داشتن محتوای مفید و قابل استفاده که ساختار خوبی داشته باشد و به راحتی پیدا شود بسیار مهم است.

 

تولید محتوا

استراتژی محتوا | تولید محتوا | ساخت محتوا

خلاقیت در تولید محتوا

موفقیت در دنیای دیجیتال برای یک صنعت با تولید محتوا رابطه مستقیم دارد. خلاقیت در تولید محتوا بسیار اهمیت دارد. نکته اصلی که باید در نظر گرفته شود تولید محتوای واجد شرایط است. چرا که برای جلب توجه کاربران و دستیابی به افراد بیشتر برای محتوای تولید شده، نیاز به خلاقیت و تولید محتوا با استراتژی موثر دارید. کاربران و موتورهای جستجو به دنبال محتوای با کیفیت هستند و این وظیفه شماست که آنچه را که می­خواهند به آنها بدهید. زیرا رقابت بسیار بالایی در دنیای دیجیتال وجود دارد. اگر می­خواهید در این رقابت رتبه­ های بالایی کسب کنید، باید آنچه را که کاربران می­خواهند با محتوای با کیفیت و خلاقانه به آن ها ارائه دهید.

آموزش تولید محتوا

اگر می­خواهید محتوای موثری تولید کنید، ترفندهای زیاد وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. تجزیه و تحلیل مخاطبان و رقبای هدف، تحقیق کلمات کلیدی، موضوع محتوا، کانال­هایی که محتوای شما در آن به اشتراک گذاشته می­شود، افزایش ترافیک وب سایت برخی از این فرآیندها و ترفندها هستند.  از سوی دیگر برای برقراری ارتباط قوی­تر با مخاطبان هدف، خلاقیت محتوای دیجیتال شما بسیار مهم است.کاربران اینترنت هر روز با محتوای بی شماری مواجه می­شوند و فقط به مطالبی علاقه­مند هستند که این تصور را در آنها ایجاد کند که واقعاً خلاقانه تهیه شده­ اند. به همین دلیل، اگر می‌خواهید محتوای دیجیتالی از تلاش‌های تجارت الکترونیک شما به بهترین شکل حمایت کند و تفاوت ایجاد کند، باید همیشه خلاقیت را در خط مقدم نگه دارید. در غیر این صورت محتوای شما اثر دلخواه را نخواهد داشت و به مرور زمان محکوم به فراموشی در گوشه ­ای از اینترنت خواهد بود.

تولید محتوا دیجیتال چیست؟

تولید محتوای دیجیتال اولین شرط حضور شما در دنیای دیجیتال است. برندهایی که محتوای دیجیتال موثر تولید می­کنند همیشه از رقبای خود پیشی می­‌گیرند. حتی ویدیویی که در یک پلتفرم رسانه اجتماعی، یک پست وبلاگ، یک معرفی محصول یا خدمات، یک ضبط صوتی، یا حتی توضیحات در ویدیوهای یوتیوب می­بینید، محتوای دیجیتال هستند. در حالی که کانال­ های زیادی وجود دارد، تولید محتوای اصلی و با کیفیت برای این کانال ­ها باعث موفقیت شما می­‌شود.

تولید محتوا دیجیتال

کاربران بیشترین استفاده را از محتوای دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک، بازاریابی دیجیتال، پست‌های وبلاگ، محتوای روابط عمومی می‌کنند. البته پرکاربردترین پلتفرم در بین آن ها شبکه­ های اجتماعی است. محتوای تولید شده در این پلتفرم به دست کاربران بیشتری می­ رسد .همچنین می ­توانید از رسانه ­های اجتماعی برای هدایت محتوا در وب سایت خود استفاده کنید. یکی از اولین کانال­ هایی که وقتی صحبت از محتوای دیجیتال به ذهن می­رسد، رسانه ­های اجتماعی هستند. اشتراک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام ایجاد می‌کنید محتوا هستند. شرکت شورت کات پلاس با استراتژی ­ها و تولید محتوای مناسبی که مطابق با مخاطب هدف به اشتراک گذاشته می­ شود می تواند شما را به یک فرد یا برند شناخته شده تبدیل کند.

انواع تولید محتوای آموزشی


محتوا به طور کلی نه تنها برای فروش یک محصول بلکه به عنوان ابزاری برای سرگرم کردن مخاطب، برقراری ارتباط با آنها، کسب شهرت و … نیز می­باشد. بنابراین در دنیای دجیتال امروزه نیاز به تولید انواع مختلف محتوا است. یکی از این انواع، توید محتوای آموزشی است. این نوع تولید محتوا شامل هر مطلبی است که به مخاطب چیز جدیدی آموزش میدهد مانند دستورالعمل های مختلف، نتایج تحقیقات، درس های زندگی، مطالب آموزشی برای دانش آموزان و غیره. تقریباً در هر زمینه ای از بازاریابی گرفته تا ساخت و ساز می توانید محتوای آموزشی ایجاد کنید. موضوع محتوای آموزشی نوع کاربرد محتوا را مشخص می‌کند.

میتوانید با تولید محتوای آموزشی در شرکت شورتکات پلاس تخصص خود را نشان دهید، محصول خود را به مخاطبان معرفی کنید، مشتریان جدید جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید. مدرسه «چگونگی بازپرداخت سریع وام»، «نحوه نصب ویندوز»، «گزارش‌دهی غیرمالی چیست» را آموزش نمی‌دهد. اما این سوالات را دانشجویان، مهندسان، کشاورزان، مدیران ادارات می پرسند.

محتوای آموزشی به درک صدها موضوع پیچیده کمک می کند. بنابراین آموزش مشتریان بالقوه و کمک به یافتن پاسخ سوالات آنها، یک استراتژی بازاریابی موثر است که به شما امکان می دهد تا ارتباط قوی بین برند و تخصص خود در موضوعات مهم برای یک مشتری بالقوه ایجاد کنید. بهترین راه برای تولید محتوای آموزشی باکیفیت و مطابق با سئو، کمک گرفتن از خدمات تولید محتوای آموزشی شرکت­ های معتبر در این زمینه است.

انواع تولید محتوای آموزشی

تولید محتوا تخصصی | ایجاد محتوا

 

محتوای متنی

وقتی صحبت از محتوا می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد محتوای نوشتاری است. تعداد زیادی محتوای نوشتاری مانند وبلاگ­ها، اخبار، مصاحبه­ ها و متون تبلیغاتی در اینترنت موجود است. صفحاتی که در تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کنند شامل محتوای دسته‌بندی، توضیحات محصول و پست‌های وبلاگ هستند. مثلا؛ علاوه بر فروش لباس در سایت پوشاک زنانه، ارائه اطلاعات در مورد مد، رنگ ها و استایل ها می­تواند باعث افزایش بازدیدکنندگان شود.

 محتوای متنی معمولا متنی با اطلاعات گرافیکی و همچنین اطلاعاتی به صورت جداول، فرم­ها و غیره است. محتوای متنی با کیفیت رمز موفقیت هر وب سایتی است. اغلب محتوای متنی سایت بسیار مهمتر از طراحی آن است. محتوای متنی نوعی رابط بین صاحبان سایت و بازدیدکنندگان است.نوشتن متن برای وب سایت­ها کار پر زحمتی است که نیازمند حرفه ای بودن و شناخت ویژگی­های بازار و مخاطبان اینترنتی است. برای ایجاد محتوای وب سایت، لازم است نه تنها محصول یا خدمات ارائه شده تبلیغ شود، بلکه فعالیت­های رقبا، وب سایت ها، محصولات، تاکتیک­ها و استراتژی کسب و کار آنها را به طور کامل مطالعه کنید. در واقع، برای اینکه سایت واقعاً کار کند، باید با سایت­ های شرکت های رقیب مقایسه شود.

تولید محتوای متنی براساس نیاز مشتری

هنگام تولید محتوای متنی، ما همیشه خواسته ­ها و اهداف مشتریان را در نظر می­‌گیریم. متن های ساده، رسمی و جذاب را توسط تولیدگران محتوا ایجاد می کنیم. اگر وظیفه شما این است که متن را برای خواندن توسط ربات­ های جستجوگر دلپذیر کنید، ما متنی را می­نویسیم که ربا­ت ­های جستجوگر یاندکس و گوگل بارها و بارها می­خوانند و مشتاقانه کلمه به کلمه عبارات کلیدی را جذب می­کنند. برای سفارش خدمات تولید محتوای ما، کافی است یک لینک به وب سایت ما ارسال کنید و به طور خلاصه دامنه شرکت خود را توضیح دهید. ما این مطالب را مطالعه می­کنیم و یک پیشنهاد تجاری برای ایجاد محتوای با کیفیت برای پروژه شما ارسال می­کنیم. 

محتوای تصویر

در حالی که برخی از افراد از طریق متون نوشتاری آسان­تر یاد می­گیرند، برخی از افراد می­توانند موضوعی را به راحتی از طریق تصاویر بصری که می بینند یاد بگیرند. به طور خلاصه، در حالی که هوش کلامی برخی افراد توسعه یافته است، هوش بصری برخی افراد توسعه یافته­ تر است. به همین دلیل برندهایی که می­خواهند محتوای با کیفیت تولید کنند باید متناسب با موضوع محتوای خود از عناصر بصری در محتوا استفاده کنند. این عناصر بصری عبارتند از:

  • عکس­ های مرتبط با محتوا
  • ویدیوهای مرتبط با محتوا
  • اینفوگرافیک
  • تصاویر محصول
  • ویدئوهای محصول
  • تصاویر

تولید محتوا تصویری

اگر می­ خواهید محتوای باکیفیتی تولید کنید، باید مراقب باشید که از تصاویر مطابق با جریان محتوای خود و منحصر به فرد استفاده کنید. با استفاده از خدمات تولید محتوا توسط شرکت شورتکات پلاس می­توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای افرادی که هوش کلامی و بصریشان هر دو توسعه یافته است مفید خواهد بود و کاربران را جذب می‌کند.

محتوای ویدیویی


می توان گفت که ویدئوها یکی از محبوب ترین انواع محتوا هستند. بسیاری از پلتفرم های ویدئویی، به ویژه یوتیوب، روزانه میزبان میلیون ها کاربر هستند. علاوه بر این دامنه گسترده، محتوای ویدیویی عوامل زیادی وجود دارد که این مفهوم را به ابزاری موثر برای بازاریابی تبدیل می کند. یکی از عوامل این است که کاربران به پیام های بازاریابی قرار داده شده در ویدیوهای تماشا شده برای اهداف سرگرمی و اطلاعاتی نزدیک می شوند. ویژگی های ساختاری ویدیوها از نظر بازاریابی نیز آنها را کاربردی می کند. زیرا از نظر فنی یک ویدیو; امکان افزودن متن، تصویر و صدا وجود دارد. 

بنابراین ویدئوها این امکان را فراهم می‌کنند که همه اطلاعات و پیام‌ها به شکل متفاوتی منتقل شوند. نه تنها یوتیوب، بلکه این واقعیت که امروزه تقریباً هر کانال رسانه اجتماعی امکان فناوری ویدیو را می دهد را می توان به عنوان یک موقعیت بسیار مهم و مفید از نظر بازاریابی در نظر گرفت. 

محتوای صوتی


در زندگی روزمره، ممکن است همیشه نتوان به صفحه نمایش نگاه کرد. برای چنین شرایطی محتوای صوتی از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر بازاریابی، می توان گفت که پادکست ها محبوب ترین نوع محتوای صوتی امروزه هستند . بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند با حمایت از پادکست‌های تهیه‌شده در موضوعات مختلف یا با روش قرار دادن محصول، به راحتی به مخاطبانی که به آن پخش گوش می‌دهند دسترسی پیدا کنند. اگر در نظر بگیریم که پادکست عموماً یک قالب پخش محاوره‌ای و صمیمانه است، می‌توان کارکرد آن را از نظر بازاریابی با وضوح بیشتری مشاهده کرد. کتاب های صوتی هم نمونه ای جالب و کاربردی از این نوع محتوا است.

محتوای تبلیغاتی


یکی از قسمت های ضروری و کاربردی در بازاریابی تبلیغات است. محتوای تبلیغاتی برای موفقیت در تجارت الکترونیک و دیده شدن در فضای رقابتی بسیار موثر است. انواع محتواهای دیگر که به آن ها اشاره شده است نیز می تواند بخشی از استراتژی های بازاریابی از دیدگاه های متفاوت باشد. دنیای دیجیتال تولید محتوای تبلیغاتی متنوع را راحت می کند. با استفاده از روش هایی مانند ویدئو، بنر، تبلیغات یا محتوای حمایت شده، تبلیغات شبکه های اجتماعی می توانید توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کنید و فراتر از آن، آنها را وادار به خرید محصولات خود کنید. در این مرحله، چیزی که باید به آن توجه کنید این است که در کانال هایی که مخاطبان مورد نظر شما علاقه بیشتری دارند، با فرمت مناسب تبلیغ کنید. در غیر این صورت ممکن است بودجه ای که برای این مطالعات خرج می کنید به عنوان درآمد به شما برنگردد.

بازاریابی محتوا | محتوای تبلیغاتی

بازاریابی محتوا

ابزارهای تولید محتوا

ایجاد محتوای با کیفیت همیشه زمان و تلاش زیادی را می طلبد. برای آسان‌تر کردن این کار دلهره‌آور، مجموعه‌ای از ابزارها را برای ایجاد تصاویر، انیمیشن‌ها، اینفوگرافیک‌ها و ویدیوها برای شما آماده کرده‌ایم. مجموعه‌ای از ابزارهای مفید برای ایجاد تصاویر، انیمیشن‌ها، اینفوگرافیک‌ها و ویدیوها وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها محتوای باکیفیت ایجاد کنید.

ابزارهای مناسب برای تهیه محتواهای تصویری : فتوشاپ، canva، remove.bg، Piktochart، Adobe spark و Pablo

ابزارهای تولید محتوا صوتی: نرم‌ افزار Adobe Audition

تفاوت بازاریابی محتوا و تولید محتوا


 محتوا به ایده‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از تکنیک‌های بیان نوشتاری و تصویری ایجاد شده برای ارائه اطلاعات و ایده‌هایی در مورد یک موضوع تهیه می‌شوند. از سوی دیگر، بازاریابی محتوا، نوعی بازاریابی است که برندها به منظور دستیابی به افراد مخاطب هدف خود، تعامل با این افراد و ایجاد اقدامات سودآور برای مشتریان، تولید و توزیع می­کنند.

امروزه تمامی برندهای تجاری به منظور دستیابی به مخاطبین هدف خود، فعالیت­ های بازاریابی محتوا را انجام می­دهند. برای اینکه برندها در بازاریابی محتوای خود موفق باشند ، باید به تولید محتوای با کیفیت اهمیت دهند. تولید محتوا چه مربوط به وبلاگ شما باشد و چه محتوایی که برای رسانه­ های اجتماعی ایجاد می­کنید، افراد و مشاغلی که محتوای دیجیتال تولید می­کنند باید کارهای تبلیغاتی انجام دهند و از روش­ های بازاریابی محتوا استفاده کنند تا محتوای خود را به افراد بیشتری ارائه دهند.

بهترین تکنیک های تولید و تهیه محتوا برای اینستاگرام


اینستاگرام یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن­ های شبکه­ های اجتماعی در سراسر جهان است. تولید محتوای با کیفیت و تعامل در اینستاگرام یکی از بزرگترین اهداف برندهای بزرگ و افرادی است که از آن استفاده می ­کنند. اینستاگرام با میلیون­ ها کاربر توانسته به بازاری بزرگ تبدیل شود که برندهای بزرگ از آن به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده می­کنند. علاوه بر برندهای بزرگ؛ اینستاگرام با فرصت ­هایی که فراهم می­کند توانسته است به منبع درآمدی برای بسیاری از کارآفرینان شبکه­ های اجتماعی تبدیل شود. به لطف فرصت‌های ارائه شده و فرصت‌هایی برای جذب مخاطبان، کارآفرینان هر روز تلاش‌های بازاریابی جدیدی را برای تولید محتوای با کیفیت و تعامل در اینستاگرام آغاز کرده‌اند.

تکنیک ­های زیادی برای تولید و تهیه محتوای باکیفیت برای اینستاگرام وجود دارد. الزامات یک محتوای اینستاگرام با کیفیت عبارتند از:

  • تولید محتوا بر اساس مفاهیم با کیفیت
  • تصاویری متمرکز بر تجربه کاربری
  • متون خوانا و رسا
  • استفاده از تگ ­های مناسب
  • زمان مناسب برای اشتراک­گذاری مطالب مختلف
  • پیگیری نظرات و مدیریت کانال ­های ارتباطی مرتبط

تولید محتوا در اینستاگرام

به طور خلاصه می­توان با موارد بالا معیارهای محتوای با کیفیت را نشان داد. اگر می­خواهید محتوای باکیفیتی تولید کنید، باید برای این محتوا تلاش کنید. علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای زیادی برای تولید محتوای باکیفیت وجود دارد. مهمترین این عوامل تعامل است. برای دسترسی به کاربران زیادی، باید این تعامل را با الگوریتم متغیر اینستاگرام ارائه دهید. پس از اینکه محتوای خود را به خوبی تنظیم کردید، باید برای تعامل مجدد انجام شود. برای تهیه محتوای با کیفیت و محتوای تعاملی در اینستاگرام می توانید به مقاله، چگونه محتوای باکیفیت برای اینستاگرام تولید کنیم، مراجعه کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام

محتوا سایت شامل چه مواردی است؟

فرمول تولید محتوای خوب برای سایت چیست؟ برای تعیین این فرمول، اول از همه، لازم است که هدف خود را در اینترنت به درستی مشخص کنید. مسیری که باید دنبال کنید با توجه به صنعت و مخاطب هدف شما متفاوت است، اما صرف نظر از صنعت یا مخاطب هدف شما، اولین قانونی که برای محتوای خوب باید به آن توجه کنید این است که محتوای شما با سئو سازگار باشد.

چرا محتوای وب سایت مهم است؟

محتوای وب سایت با کیفیت بالا یکی از بهترین استراتژی ها برای رساندن محتوا و محصول یا خدمات شما به دست مشتریانی است که به دنبال پاسخ یا راه حلی برای مشکلی است که برند شما حل می کند. به طور کلی تولید محتوا آسان است ولی تولید یک محتوای کاربر محور و کارآمد آنقدر که به نظر می رسد آسان نیست. در این فرآیند تولید، جلب توجه کاربران و نگارش محتوای مناسب برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) از مهمترین نکات مهم است. علاوه بر این، موضوعات، کلمات کلیدی، عناوین و توضیحاتی که برای محتوای خود تعیین می کنید، محتوای اصلی شما را به طور کلی ایجاد می کنند.

تولید محتوا سایت

باید هنگام تولید محتوا خود را به جای کاربران قرار دهید. اگر جای من بودید چه نوع مطالبی را می­خواندند؟ دوست داشتند در محتوایی که می­خوانند چه ویژگی ­هایی داشته باشید؟ شما باید با پاسخ دادن به تمام این سوالات خودتان محتوای خود را آماده کنید. به عبارت دیگر، همدلی با کاربران و دیدن آنها از چشم آنها عاملی است که در تولید محتوا بیشترین کمک را به شما خواهد کرد. یکی دیگر از ترفندها در تولید محتوا این است که زمان بسیار کمی برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران دارید. اگر نتوانید اطلاعات مربوط به محتوای خود را در مدت زمان کوتاهی به خوانندگان منتقل کنید، حواس آنها پرت می­شود و ممکن است وب سایت شما را بدون علاقه به محتوای شما ترک کنند. بنابراین بهتر است از یک تولیدگر محتوای حرفه­ای در این زمینه استفاده کنید.

تولید محتوا برای سایت بر اساس اصول سئو

 یکی از مهم‌ترین بخش‌های کار سئو برای اطمینان از اینکه وب‌سایت‌ها به روشی ارگانیک و طبیعی کاربران را جذب می‌کنند، تولید محتوای با کیفیت، اصلی و سازگار با سئو است. محتوای وب سایت با کیفیت به صفحات شما کمک می­کند تا رتبه بالاتری داشته باشند، در حالی که تجربه کاربری شما را بهبود می­بخشد، نرخ تبدیل و آگاهی از برند شما را افزایش نیز می­دهد. توضیحات متا مانند خلاصه ای از محتوای شما هستند. بنابراین باید به این توضیحات توجه لازم را داشته باشید. هنگام ارائه اطلاعات در مورد محتوای خود، مراقب باشید که از کلمات کلیدی استفاده کنید و نوشته خود را براساس آن بهینه سازی کنید.

تولید حرفه ای محتوا یکی از خدمات سئو در شورت کات پلاس

تولید محتوا حرفه ای در شورت کات پلاس

تنظیم محتوا

نقطه شروع فرآیند تولید محتوا در شرکت شورتکات پلاس یافتن موضوعی است که برجسته باشد. در این شرکت هنگام نوشتن محتوا، به جای نوشتن بر روی هر موضوعی، تمرکز بر موضوعات کاربر محور اهمیت بیشتری دارد. زیرا مهم این است که محتوا اورجینال و باکیفیت باشد. اگر می­خواهید در جستجوهایی که با استفاده از موتورهای جستجو انجام می­شود با محتوای خود در صدر قرار بگیرید، نوشتن محتوا در مورد موضوعاتی که کاربران در جستجوی آن هستند مفیدتر خواهد بود.

تحقیق کلمات کلیدی

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی بخش مهم دیگری از فرآیند تولید محتوا درشورتکات پلاس است. زیرا محتوایی که مطابق با سئو نوشته نشده باشد هرگز موفق نخواهد بود. چرا که می­توان کاربران مرتبط با خود را با تحقیقات کلمات کلیدی مرتبط با صنعت موردنظر مورد هدف قرار داد.

محتوای منحصر به فرد

افرادی که در شورت کات پلاس کار ساخت محتوا را انجام می دهند، محتواهای یکتا و جدید ارائه می دهند.

نوشتن عنوان و توضیحات متا سازگار با سئو

پس از جستجوی کاربران در موتورهای جستجو، اولین نکته ای که به آن توجه می­کنند عناوین موضوعات و توضیحات متا است.  به همین دلیل است که تمام محتوای شما باید عنوانی جذاب داشته باشد. البته هنگام نوشتن این عنوان باید آن را  SEO Friendly نوشت. زیرا محتوای شما باید در بالای موتورهای جستجو باشد تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. توضیحات متا مانند خلاصه ای از محتوای شما هستند. بنابراین باید به این توضیحات توجه لازم را داشت و هنگام ارائه اطلاعات در مورد محتوای خود، مراقب بود که از کلمات کلیدی استفاده کرد. اینها تنها بخش کوچکی از نکات مورد استفاده در محتوای تولید شده در شورتکات پلاس است. شما می توانید با خیال راحت تولید محتوای سایت خود را به ما بسپارید چرا که ما تجربه و تخصص کافی را در این زمینه داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *